vineri, 28 noiembrie 2008

Uite d'aia Vot Canci!
Să-şi vâre'n cur, atât idioţii de la ProDemocraţia, cât şi politicienii laşi, care n-au suflat în front, în frunte cu mârlanul de la Cortoceni, votul lor uninominal, cu ştampilă cu tot! Banul a făcut legea! Cine a avut bani, e pe toate gardurile, pe toate televiziunile, au tocat păduri întregi pe fluturaşi, cărticele, pliante, ziare pirat şi alte alea, plus porcul, peştele, micul, berea, mălaiul, zahărul, făina, împărţite cu dărnicie şi nesimţire în stânga şi în dreapta.
Oameni de bună calitate, care nu au bani, vor rămâne în afara Parlamentului. Sunt câţiva pe care i-aş fi votat, de la toate partidele. Dar trebuie să fiu tâmpit să mă duc să-l votez pe Crin Antonescu, după ce primesc un pliant de genul ăsta. Să spui că academicianul Theodorescu nu este de votat e de mare porc! Să dai dovadă de atâta dispreţ faţă de competitori, adversarii tăi, e tot de mare porc!
Sper sincer să şi-o fure de la alegători, şi el, şi muţunache ăla cu balalaika de la Transporturi, care rânjesc peste tot în colegiu. Prea multă opulenţă, prea mulţi bani, pentru prea puţine merite. Aşa se ajunge la Vot Canci, şi poate vor învăţa ceva din scârba evidentă a oamenilor, care s-au săturat de făţărnicie şi de nesimţire!
Că veni vorba de nesimţire: după ce în primăvară Chiliman făcea şedinţă de bloc cu noi, să ne cerşească voturile, după ce s-a văzut cu sacii în căruţă, dracu l-a mai văzut la faţă? A dispărut ca măgarul în ceaţă! Cel mai mizerabil şi prost administrat sector este sectorul 1, care are şi cei mai mulţi bani. Liberali, ce pizda mă-sii!

15 comentarii:

Ruxandra-Georgeta Lungu spunea...

Pe mine m-ati fi votat?:)))
ruxi

Anonim spunea...

Cu siguranţă, DA!

Anonim spunea...

La alegerile astea, de acord.
Pentru europene, m-am inteles cu Mordechai sa renuntam si sa ne ducem sa o votam pe Corina Cretu...

Anonim spunea...

Bună alegere! Eu votez de mult pentru ea!

Anonim spunea...

Multumesc mult. Conteaza, enorm, raspunsul dumneavoastra!

Anonim spunea...

Cand si D-vs. sustineti ideea de vot canci, mie, cu parere de rau, imi vine sa Va spun: LOOSER!!

Anonim spunea...

Cele două ieşiri în Conferinte de presa(aşa le-a numit el, ma rog) ale lui Băsescu, în nici 24 de ore, mi se par cam suspecte. Ideea principală a declaraţiilor a fost, în opinia mea, "Iesiţi la vot".

Am impresia ca el stie ceva mai mult decât noi în privinţa participării la vot. Să fie chiar sub 30% asa cum se vehiculează?

Alandra

Anonim spunea...

Stimate anonim,
Ok. Noi astia, sustinatori ai canci-votului, suntem niste looseri. Intrebarea e: daca tu esti sutinator al prezentei la vot, inseamna ca esti un winner?

Anonim spunea...

Alandra, este foarte posibilă această cifră. A fost o campanie electorală demnă de Stan şi Bran, iar oamenii se îndepărtează tot mai mult de politic şi de spaţiul public. Este un soi de reacţie instinctivă, o strategie de supravieţuire. În plus, nu li s-a dat o miză. Ai văzut că tema "furtului alegerilor" aproape a dispărut? Şi ce ar mai putea mobiliza la vot? Tâmpenia aia monumentală cu "lovitura de stat"? Unora nu le-a trecut febra musculară de atâta râs nici acum!

Anonim spunea...

Votul este un drept, e garantat de constituţie, dar nu o obligaţie. Eu decid dacă mă duc la vot sau nu, asumându-mi consecinţele. E o alegere personală. Nu îndemn pe nimeni să-mi urmeze exemplul.
Poate că o prezenţă la vot catastrofală o să-i trezească, în sfârşit, la realitate. Poate, dar asta e, după nu mai rămâne decât parul.

N. Raducanu spunea...

Stimate d-le Constantin Gheorghe,
D-na Ruxandra-Georgeta Lungu va intreaba daca pe ea ati fi votat-o. Dvs. o asigurati "Cu siguranta DA!". Dar constat ca dansa se declara PRM-ista. Cum sa intelegem atunci "siguranta" dvs.?

Anonim spunea...

Domnule Răducanu, este vorba despre un om, nu un partid! Da, omul merită votul meu, partidul nu. De altminteri, am avut meciuri dure cu Vadim, când eram jurnalist. Dar nu toţi sunt duşi cu pluta acolo. Sper că oameni ca Ruxandra vor reconstrui partidul, scoţându-l din mocirla unde l-a târât Vadim şi făcând din el unul mai la stânga PSD. Şi un partid decent, cu adevărat democrat şi modern.

Anonim spunea...

Nu am votat niciodata altceva decit... directia dorita, idei, ginduri. Uninominal sau ba, voi vota in continuare acelasi lucru. Pentru ca si eu am o parte de vina, pentru ca nu m-am ostenit sa cunosc deloc candidatii... directiei dorite de mine.

Dar am evoluat, in sensul ca acum recunosc ca exista persoane de valoare si bine intentionate si in... directiile opuse. Mai putin in PD minus L, totusi, unde "resursele umane" sint jalnice, din toate punctele de vedere. :)

Asa ca, nu ar fi rau sa votezi, ca mine... directia dorita si pe urma, daca nu esti multumit de "uninominalii tai", ii bestelesti si-i tragi de urechi in fata natiunii aici, pe blog, la o ora de virf. Sau faci o rubrica permanenta, ceva de genul: "Cum ma dezamageste "uninominalul" meu"... sau "Campionul uninominal al gafelor"... :) Eu promit sa te ajut. :)

Ii bestelim, dar fara sa ne uitam in gura "preainteleptului", ca el o sa-i besteleasca temeinic pe toti, in continuare, mai putin pe "arhanghelii martiri" din PD minus L. :(

N. Raducanu spunea...

Intre "Cu siguranta" si "sper ca" e o diferenta. Dar deocamdata Vadim e cel care taie si spanzura acolo, iar el le-a dat afara cu injuraturi pe cucoanele care au vrut sa-i reformeze partidul. Dupa cate am vazut eu in partidul ala sunt destui care ar vrea sa-l "reformeze" spre extrema dreapta, nu spre stanga.

Anonim spunea...

Domnule Raducanu,
Cu toata stima dar "cucoanele" date afara nu au vrut sa reformeze partidul! Si-au cautat un loc caldut, in alta parte!
Va cunosc comentariile si le-am apreciat intotdeauna!
Cat despre mine, ma declar de stanga, de fapt " o liberala de stanga", de aceea parerile si optiunile mele coincid 99% cu ale domnului Constantin Gheorghe.
Cat despre membrii PRM nu suntem toti "securisti", "incuiati", "antisemiti", "extremisti" etc.
Sunt totusi nationalista in sensul ca nu accept sa vina altii sa-mi fure bunurile din batatura, incercand sa ma convinga ca actioneaza spre binele meu!
Nu am spatiu sa dezvolt ideea dar
nu voi accepta asa ceva de la nimeni, niciodata!
In legatura cu "optiunea" de vot a domnului Constantin Gheorghe cred ca, pe undeva, a vrut sa arate ce ar trebui sa insemne, de fapt uninominalul: avea de ales intre: a)un lider de sindicat care vrea sa tradeze miscarea sindicala intrand in politica, lucru absolut anormal,b)un baiat de 23 de ani, fara experienta de viata, care a trait in strainatate mai bine de 8 ani,c) o fata de 28 de ani care este expert parlamentar, a studiat , a calatorit si s-a format pe banii statului, dar care n-a realizat nimic, concret, pentru semenii ei si d) persoana mea, o femeie matura, absolventa a doua facultati, care de 18 ani creeaza locuri de munca, cunoaste economia reala, de piata si are un program politic axat pe masuri economice concrete, de stanga.
Dumneavoastra pe cine ati fi ales?
Ruxandra Lungu/ruxi

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...