joi, 27 noiembrie 2008

Excesul de portocaliu dăunează grav sănătăţii mintale
N-am crezut un moment că TRU poate fi întrecut în paranoia lui împotriva PSD şi a stângii, în pupincurism faţă de Iubitul Conducător! Ce-a scris Mircea Cărtărescui în EvZ este cu o clasă peste TRU, este chintesenţa prostituţiei intelectuale. Cât de cretin să fii, cât de orbit de ură, cât de inconştient, încât să scrii: "Acum mi-e greu să mai fac vreo deosebire etică între candidaţi. Dar oricine se opune PSD-ului e mai bun decât ceilalţi. A rămas pentru mine singurul criteriu."
Cu alte cuvinte, un corupt, un fost securist sau turnător, un violator, un pedofil, un criminal, un hoţ, deci ORICINE se opune PSD este mai bun decât un om de ştiinţă, un medic, un student, un muncitor, care nu se opun sau votează cu PSD.
Ce mai poţi spune după ce citeşti această monstruozitate, născută de mintea dusă cu sorcova a unuia care-şi zice "elită intelectuală"? I se pare lui Cărtărescu mai curat şi mai uscat PD-L, plin de securişti, de traseişti? E atât de primitiv în gândire, atât de lipsit de spirit critic, încât să nu mai vadă adevărul?
Oricum, excesul de portocaliu dăunează grav sănătăţii mintale!

3 comentarii:

Anonim spunea...

In privinţa lui Cărtărescu, deşi, iniţial nu mi-a venit să cred că are valenţe de slugoi (deşi această racilă e tipică pentru bănăţeni)m-am lămurit în timp.
Ca scriitor, merge. Ca intelectual, e un dezastru.
În altă ordine de idei, mi-am schimbat blogul - am şters gavrosh-ul. Adresa actuală este: http://gabrieladsavitsky.wordpress.com

Anonim spunea...

Cartarescu chiar crede ca Romania e portocaliu dilita? Pai sa emigreze in Antarctica daca nu ii place ca stinga prinde putere in Romania. Acolo la rece cu pinguinii poate isi mai scoate sula calda infipta de Basesc-liberalii in creierashul molicios.

N. Raducanu spunea...

"Ce poti spune dupa ce citesti aceasta monstruozitate?"(a lui M. Cartarescu). Poti spune doar ca ar fi o prostie sa crezi ca cea mai buna tactica e cea a votului canci!Cartarescu trebuie contestat dand votul PSD-ului (in lipsa de ceva mai de stanga)!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...