duminică, 19 octombrie 2008

Vă rog, vreau şi eu în CIA!
Ce mişto! În NYTimes, un interviu luat de Deborah Solomon mai vechiului client al acestui blog, preşedintele Georgiei, Mikhail Saakashvili. Autoarea îl întreabă: "Aveţi legături cu CIA?" Iar amicul nostru răspunde: " Nu. I-am spus preşedintelui Bush acum doi ani că m-am săturat să tot încerc să-l conving pe Putin că nu sunt ofiţer al CIA. I-am spus: "Domnule Preşedinte, nu puteţi să-i spuneţi dumneavostră lui Putin că sunt agent al CIA? Poate aşa mă ia şi pe mine în serios."
Aţi înţeles acum care-i cheia succesului în relaţiile cu Moscova, domnule Băsescu? Să-i dea Bush un telefon lui Putin, să-i spună că v-a recrutat CIA când eraţi la Anvers? Poate, cine ştie, se ieftinesc dracului gazele!

2 comentarii:

Anonim spunea...

SImpatica observatie !!!!

Anonim spunea...

dar din ce spun acolo parca se excita ;)

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...