vineri, 31 octombrie 2008

Politicianul, detergent universal
Prostia asta că un politician se poate vinde precum un detergent este tenace şi a prins rădăcini adânci în ţărişoara noastră, de vreme ce Nae Caranfil nu găseşte nimic mai inteligent pentru clipul electoral al lui Sever Voinescu decât calchierea unei reclame la un astfel de produs. Reclamă care, la rândul ei, face trimitere la duhul din lampă, din povestirile arabe. A dracului pielea pe multiculturalitatea asta!
Vorba Alandrei, de la care l-am şterpelit pe el, clipul: n-o să ia Voinescu nici măcar votul de onoare, dacă vine cu tâmpenii din astea. Nici măcar de la credincioşii bisericii Marelui Machitor de la Cotrocenui, care preferă originalul unei copii de doi bani. Asta e lumea noastră: crudă şi nedreaptă! Cu proştii!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Adevarul e ca, saptamana trecuta, mergand spre Valea Prahovei, m-am si speriat cand i-am vazut mutra imblanita si neagra pe panouri:)))
Dup-aia mi-am dat seama ca e el.
ruxi

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...