Cauză şi efect
Găsesc la Victor Ciutacu această pagină publicitară în "favoarea" lui Blaga, apărută în Gazeta Sporturilor, de o delicioasă prostie! Ceea ce vedeţi este efectul. O posibilă cauză o găsiţi pe blogul lui Tolontan: primele patru ziare din România, care vând zilnic peste 100.000 de exemplare sunt Libertatea, Click, Gazeta Sporturilor şi CanCan. Şi eu care credeam că avem în frunte Cotidianul, România Liberă, Evenimentul Zilei şi Idei în Dialog! Bine, asta de la coadă apare lunar, dar e plină România de intelectuali şi de elite! Public ar avea, măcar aşa spun calculele hârtiei!
Ceasul rău, pisica 13! Şi o nedumerire: la câţi bani câştigă gazeta lui Tolontan, nu-şi poate angaja un corector, un cap limpede? Dar dacă se poate unul din gazetăria comunistă, care a prins cenzura şi are frica de eroare în oase! Altminteri e ca şi când n-ar fi!
3 comentarii:
Am glumit şi eu un pic pe blogul lui Ciutacu astăzi pe marginea acestei ciudăţenii. Sincer, făra să înţeleg de ce a aparut greşeala asta. Mă gândesc totuşi că poate fi publicitate electorală plătită de PD-L. Aşa a fost concepută. Probabil că datele au fost tipărite eronat în mod intenţionat de trustul Intact. lol
În cazul în care nu a fost o greseală intentionată, atunci Blaga o fi avut altceva în cap, ceva ce noi nu putem înţelege :)
O fi un cod secret !
Cum să nu! Şi grila de decriptare e tatuată pe chelia lui Băsescu!
S-ar putea să aveţi dreptate, marinariiăştia le cam au cu tatuajele :)
Trimiteți un comentariu