luni, 16 iunie 2008

La moartea unui consultant media
Tony Schwartz, un consultant media cunoscut pentru ceea ce se consideră a fi cel mai faimos clip publicitar politic, "Margareta", a încetat din viaţă la vârsta de 84 de ani. Istoria clipului este interesantă, cu atât mai mult cu cât campania pentru care a fost creat venea la nici doi ani de la criza rachetelor din Cuba, care a adus lumea în pragul Holocaustului nuclear. A lucrat, în afară de Lyndon B. Johnson, pentru Jimmy Carter şi Bill Clinton, dar şi pentru ONU.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Dup-aia, s-au gandit ca, decat sa distruga tot sau sa ameninte cu distrugerea, mai bine pleaca la furat, cu acte-n regula, desi nu le vor bate niciodata creditorii la usa.
ruxi

Anonim spunea...

Asta e! Când 80% din economisirea la nivel global se regăseşte în investiţii făcute în economia americană, te rogi pentru sănătatea debitorului! Iar debitorul poate să facă ce vrea muşchii şi neuronul lui! Mai simplu decât atât nu se poate!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...