joi, 19 iunie 2008

Anunţ important!
Acum câteva zile mi-am instalat un update pentru iTunes 7, şi, ca orice utilizator conştiincios am fost de acord cu tot cârnatul de condiţii din acordul de licenţă, pe care, la fel de conştiincios, NU le-am citit! Vezi dacă semnezi ca primarele! Dacă le citeam, aflam că m-am angajat să nu utilizez amărâtul ăla de program(pe care şi aşa îl folosesc extrem de rar, din motive de inutilitate în România!) pentru:"dezvoltarea, proiectarea, construcţia şi producerea armelor nucleare, chimice şi biologice şi a rachetelor." Acum, că ştiu, m-am dus repede şi am scos din priză aparatul de alungat ţânţarii!
Şi promit să nu mai îmbogăţesc uraniu în baie!

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...