joi, 2 aprilie 2009

Sunt un hippy refulat?
Nu mi-am făcut o obsesie din a explica de ce îmi place un lucru sau altul. Lucrurile sunt atât de subiective, încât aceste explicaţii devin de-a dreptul caraghioase! De aceea nu prea înţeleg nici rostul "criticilor" literari, teatrali sau de film. Care critici, în paranteză fie spus, o dau în bară mai des decât credem. Aşa că nu am de gând să vă plictisesc cu o autoanaliză, în care să vă explic ce şi cum în legătură cu "Hair", operă rock din anii 60, adusă pe marele ecran de Milos Forman într-un film din 1979. M-a distrat însă mania aceloraşi critici pentru etichete caraghioase. Ia citiţi aici: "The American Tribal Love-Rock Musical" . Drăguţii de ei!
Aşadar declar, spre enervarea lui Mircea Badea, că îmi place muzica asta, că sunt fan al epocii hippy, care a însemnat mai mult decât crede el în istoria recentă a Americii, şi nu numai, şi că mi-ar fi plăcut să fiu acolo, în acei ani. Asta e!

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...