miercuri, 15 aprilie 2009

Cum scapi de un ministru incomod?
Cum scapi de un ministru incomod, atunci când DNA nu te poate ajuta? Cam asta a fost întrebarea pe care şi-a pus-o Traian Băsescu în ultimele zile în ce-l priveşte pe Cristi Diaconescu, încă posibil contracandidat în cursa pentru Cotroceni, câtă vreme PSD nu a luat o decizie în acest sens, şi candidatura lui Geoană nu este bătută în cuie. În plus, are să-i plătească o poliţă pentru apariţia în presă a documentului oficial austriac, în care se scrie negru pe alb că Traian Băsescu a cerut oficialilor din justiţie capul lui Adrian Năstase. Şi a găsit răspunsul: îl dai pe mâna paparaţilor.
Iată ce apare în presa de azi: "Cristian Diaconescu are o idilă cu o vedetă Tv?" Nu discut mizeria, dar întreb şi eu: dacă e adevărat, totuşi, Cristina Şincai?! Prefer varianta unui dejun de lucru cu un jurnalist!
Oricum, bulgărele de zăpadă a luat-o la vale, şi, mai devreme sau mai târziu, presiunea mediatică va face ceea ce trebuie: va duce la o demisie. Curat, aseptic, fără urme!
PS: sper că nu a fost atât de stupid să folosească o maşină de serviciu, chiar dacă o conducea personal, pentru o întâlnire amoroasă! Oricum, în declaraţia sa de avere nu apare Merţanul din fotografie, ci un Ford. Când cauţi, întotdeauna găseşti ceva! Unde dai, şi unde crapă! Vedeţi de ce un politician de succesuri trebuie să fie şi puţin securist?

3 comentarii:

Emil spunea...

Ba , tu ai vrut sa faci o gluma sau chiar esti idiot , amice ?

mahoney spunea...

dejun de lucru? acasa?
domnule draghe, diaconescu este ministru de externe. asemenea "dejunuri de taina" il fac santajabil. dumneata stii ce minunatii pot sa se nasca din asta? in mult mai putin de 9 luni ;)

diaconescu e istorie, de-acum, daca totul decurge normal. domnisoara sincai e terminata ca jurnalist, in orice caz!

Cogito ergo sum spunea...

Sotia ministrului Diaconescu face urmatoarele precizari in rubrica de comentarii la articolul mentionat de catre dumneavoastra:
"MARIANA DIACONESCU spune:
17.04.2009, 13:15

SOTIA MINISTRULUI DE EXTERNE
Ma numesc Mariana Diaconescu si sunt sotia ministrului de externe, Cristian Diaconescu. Imi permit sa va scriu in speranta ca cele ce vi le voi spune vor fi transmise de Dvs. si restului colegilor din media preocupati de acest subiect. Din pacate m-am gandit destul de tarziu ca as putea sa restabilesc adevarul lasand un comentariu la aceasta "stire". O cunosc pe doamna Cristina Sincai de foarte multa vreme. As putea spune ca suntem chiar amice. In ziua aceea, eu i-am rugat pe sotul meu si pe Cristina (cu care nu ma intalnisem de ceva vreme ) sa ne intalnim toti trei la acel restaurant pentru ca mie imi place foarte mult mancarea chinezeasca si doream sa mai schimbam cateva vorbe. In programul meu a aparut ceva neprevazut si nu am mai putut veni la restaurant. L-am sunat pe sotul meu care deja se intalnise cu Cristina si cu care era, in masina, in fata restaurantului. Auzind ca nu mai pot veni la restaurant, sotul meu a propus sa ne vedem totusi, mai tarziu, intr-un bloc de pe Aleea... (arata tot comentariul) Ma numesc Mariana Diaconescu si sunt sotia ministrului de externe, Cristian Diaconescu. Imi permit sa va scriu in speranta ca cele ce vi le voi spune vor fi transmise de Dvs. si restului colegilor din media preocupati de acest subiect. Din pacate m-am gandit destul de tarziu ca as putea sa restabilesc adevarul lasand un comentariu la aceasta "stire". O cunosc pe doamna Cristina Sincai de foarte multa vreme. As putea spune ca suntem chiar amice. In ziua aceea, eu i-am rugat pe sotul meu si pe Cristina (cu care nu ma intalnisem de ceva vreme ) sa ne intalnim toti trei la acel restaurant pentru ca mie imi place foarte mult mancarea chinezeasca si doream sa mai schimbam cateva vorbe. In programul meu a aparut ceva neprevazut si nu am mai putut veni la restaurant. L-am sunat pe sotul meu care deja se intalnise cu Cristina si cu care era, in masina, in fata restaurantului. Auzind ca nu mai pot veni la restaurant, sotul meu a propus sa ne vedem totusi, mai tarziu, intr-un bloc de pe Aleea Circului in care doream sa inchiriem un nou spatiu pentru biroul senatorial. Va rog sa verificati ca acel bloc se afla in colegiul in care sotul meu este senator. Stiind cat de mult imi place mancarea chinezeasca s-a hotarat totusi sa o cumpere la pachet in speranta ca vom putea sa o gustam impreuna cu Cristina. Ajunsi in Aleea Circului, Cristina a coborat si a intrat in bloc, iar sotul meu m-a mai asteptat pe mine cateva minute. Vazand ca nu vin a intrat si el in bloc. Eu am sosit dupa un sfert de ora, dar nefiind o persoana publica colegii Dvs. fotoreporteri nu m-au fotografiat. M-am bucurat ca am revazut-o pe Cristina si totodata m-am bucurat inca o data de deliciile mancarii chinezesti. Sper din tot sufletul ca veti lasa acest comentariu sa apara si il veti transmite tuturor colegilor Dvs. V-as fi deosebit de recunoscatoare daca veti face acest lucru. In final doresc sa va spun ca eu si sotul meu am fost colegi de liceu, ca am stat in aceeasi banca si ca suntem casatoriti de 27 de ani, ca avem o fiica minunata si ca nimic, dar absolut nimic din tot ce se poate intampla unui om cum este sotul meu nu va rupe relatia minunata pe care o avem de o viata. In speranta ca nu v-am plictisit va doresc un Paste fericit si multa fericire Dvs. si familiilor Dvs."

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...