sâmbătă, 18 aprilie 2009

Mai înţelege cineva semnificaţia Paştilor?
După delirul de pe televiziunile de ştiri şi conformismul şablonard al celorlalte, am mari îndoieli că mai înţelege cineva despre ce este vorba în sărbătoarea Paştilor. Eu, cum am mai spus, sunt ateu, ceea ce NU înseamnă absenţa credinţei, ci un alt mod de a crede. Un ateu nu este un necredincios, şi cred că ar avea destule în comun cu cineva care crede în Dumnezeu, spre pildă. Dar care crede, nu care mimează credinţa.
Or, ceea ce se întâmplă acum nu are nimic de-a face cu credinţa. Este un jalnic spectacol al neputinţei noastre de a crede în ceva. Nu ştiu cum am ajuns aici, dar sigur suntem mai săraci sufleteşte. Şi uite aşa contează mai mult faptul că aducem lumină de la Ierusalim cu avionul decât patimile şi învierea lui Christos. Dacă asta vrem, asta avem!

Un comentariu:

geomarz spunea...

A fi ateu, după părerea mea, constă numai în a nu acepta ideea că lumea a fost zidită în 7 zile de către un Creator şi nici în mîntuirea sufeltului prin moartea tragică a unui Ales.Şi tot ceea ce decurge logic din afirmaţiile de mai sus. În rest, nci o diferenţă faţă de credincioşi...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...