marți, 1 septembrie 2009

Vă mai fut o dată muma-n cur!

Ăsta este mesajul Elenei Udrea, adresat azi membrilor Comisiei parlamentare de anchetă. Mi se pare firesc: tuta se simte DEASUPRA tuturor: a Constituţiei, a legilor, a moralei, a regulilor bunului simţ. Putem spune că azi reforma clasei politice a triumfat pe deplin în România. Merită sărbătorit evenimentul, nu? O nouă realizare a "Epocii de tupeu", inaugurată de Traian Băsescu, Iubitul şi Stimatul nostru Conducător, care şi-a scos la încălzire urmaşul, pe madam Cur de fier. Tot înainte!

5 comentarii:

Béranger spunea...

Da, dar zău aşa: nu are cu ce! Nu are organ erectil, afară doar de cazul în care are un lindic supradimensionat...

Constantin Gheorghe spunea...

Poţi să ştii? Nu poţi! Şi nici nu-l poţi întreba pe Băsescu...

Codrin Scutaru, Blog de analiza politica si personala spunea...

Sunt prea dure iesirile pe care le ai in ultma perioada. Daca faci asta, te expui in fata celor care vor sa te critice inoportun si e pacat...esti un blogger de mare valoare, unul din putinii...

Anonim spunea...

Si comisia asta si-o cam cere:)))
Cine isi imagina ca fata va veni cu botul pe labe s-o calareasca "Organ" s-a inselat.:)

Karakas spunea...

Scirbosenie de femeie, asta este, m-am lamurit. Pina acum nu am comentat despre caracterul madamei, dar asta a pus capac. Auzi ce spune despre Guse:

"Îi spun eu de unde ne cunoaştem: de pe vremea când mânca gratuit la masa soţului meu, de atunci ne ştim. Şi recunosc că şi eu, ca şi mulţi alţi oameni serioşi, ne-am înşelat cu privire la caracterul dânsului",

http://www.mediafax.ro/politic/udrea-il-cunosc-pe-domnul-gusa-de-pe-vremea-cand-manca-gratuit-la-masa-sotului-meu-4855296

Nu-l stiu pe Guse si habar nu am ce face in PSD sau aiurea. Dar sa te cobori la nivelul asta, in care tu apari ca cel care da de mincare din palma unui amarit, si de aia ai anumite asteptari de la el, cred ca este culmea tzatzismului in politica.

Doamne, ce de buruieni...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...