marți, 22 iulie 2008

Jurnalismul partizan

Dacă vreţi să înţelegeţi tâlcul acestei caricaturi, citiţi Raportul Rasmussen. Acolo veţi găsi, printre altele, faptul că 49% dintre cei intervievaţi cred că jurnaliştii vor încerca să-l ajute pe Obama, iar 30% cred că un jurnalist prietenos este mai valoros decât capacitatea candidatului de a strânge mai multe fonduri pentru campanie.

La noi Traian Băsescu a fost şi rămâne produsul jurnalismului partizan. Nici acum, când incompetenţa şi reaua sa credinţă, incapacitatea de a produce proiecte şi de a genera consens naţional sunt de notorietate, jurnaliştii de casă ai lui Traian Băsescu nu se potolesc. Nu se aşteaptă nimeni să se dezică de el, nu le cere nimeni să-şi pună cenuşă în cap, dar un dram de regret şi de bun simţ parcă era normal să vedem la ei. Dar de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate. Obama din păcate este lafel de ipocrit ca republicanii şi are poziţii "duble" în privinţa trupelor. Când zice că le retrage din orient, când nu. Mie îmi plăcea Ron Paul

Anonim spunea...

Nici eu nu mă topesc de dragul lui Obama. Speram să aducă o schimbare, dar i-am văzut în NYTimes ecipa de consilşieri pe politica externă. Mi-a ajuns!
SUA sunt o putere în declin. Unul lent, dar declin. Trebuie să se reinventeze, ca naţiune, să-şi facă o selecţie a valorilor pe care vrea să le promoveze şi o reevaluare a instrumentelor ccu care operează. Mă tem că Obama nu are o viziune atât de vastă şi de revoluţionată.

Anonim spunea...

Orice imperiu se duce! Numai sa nu traga si pe altii,dupa el!
ruxi

Anonim spunea...

Pe Obama il sprijina pe fatza media "liberala" (in sesnul lor). NYT a sters edit. lui McCain, in NH l-a asteptat doar un reporter s.a.m.d. Numai NBC da cu tunu` in Obama ca a conscrat fake-interviurile ca metoda de lucru.

Anonim spunea...

Si alt loc nu gasea Obama decat Siegessäule pentru speechul din Germania...locul preferat al lui Dolfi.

Anonim spunea...

Desmond, ştiu eu ce vrea să spună cu această alegere? Dacă ştie amănuntul, altminteri e ignoranţă.

Anonim spunea...

El poate nu, insa stafferii cu siguranta stiu. Acolo trebuie sa vina germanii, nu americanii.... Nu aiurea coana Merkel a strans puternic din buze cand i-a auzit ca vor sa faca luminatie la poarta Brandenburg...

Anonim spunea...

Coana Merkel rămâne cu strânsul din buze. Deşi e de înţeles rictusul ei, ca una care a trăit de partea nepotrivită a Berlinului divizat. Numai că, sincer să fiu, mă depăşeşte simbolistica asta. Poate Obama vrea să spună: mă doare în cot! Hai să nu mai trăim întrecut, viitorul poate fi cu mult mai ofertant! Sau poate doar acolo a găsit un loc liber... Dracu ştie! Să vedem şi ce spune...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...