vineri, 12 iunie 2009

Surprize, surprize!

Ce credeţi că au găsit vameşii italieni într-o valiză? 134 de miliarde de dolari! Da! Aţi citit bine! Dar e drept că aveţi de ce vă freca la ochi! Când am citit ştirea, am zis că-s jurnaliştii idioţi(a devenit un reflex, oare de ce?), după care am încervat să-mi imaginez banii ăştia, fizic. N-am reuşit să-i văd pe toţi, şi cu atât mai puţin să-i fac să încapă într-o valiză.
Încăpeau, pentru că era vorba de 249 de obligaţiuni FED, a 500 de milioane bucata, precum şi de zece obligaţiuni zise "Kennedy", cu o valoare nominală de 1 miliard!
Dacă hârtiile de valoare nu sunt falsificate, amenda pentru că cei doi arestaţi în această afacere bizară este de 40 de miliarde de euro! Asta da, pleaşcă, nu Băsescu!

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...