miercuri, 21 martie 2012

Veşti despre magnolia mea preferată

Îmi plac la nebunie magnoliile. Iar magnolia mea preferată e pe o străduţă, paralelă cu bulevardul Kiseleff. Azi i-am făcut o vizită. Cu o viteză nebună, după numai câteva zile mai călduroase, şi-a deschis primele flori. Trecusem şi duminică pe acolo: nimic. Are o poftă de viaţă, ceva de speriat! Deşi iarna şi-a lăsat urmele şi pe trunchiul ei: o creangă zdravănă e despicată pe o porţiune destul de mare. Asta n-o împiedică să se umple de flori.

3 comentarii:

Fluieratorul spunea...

Trai-v-ar aspidistra, aaa magnolia! Foarte faina. Pe-aici (Brasov, Sibiu) mai asteptam putin, desi azi e a treia zi cind am iesit de la serviciu la autobuz cu haina pe mina, la camasa, si tot cu ea pe mina am intrat in bloc... Pentru mine e primavara. Altora, dupa cum vad pe strada, nu le prea vine sa creada...
Cele bune!

Valentin Berceanu spunea...

Salut,
E aia de linga consulatul italian?

Constantin Gheorghe spunea...

Nu. Sincer, nu ştiu cum se numeşte, poate Barbu Delavrancea. e în prelungirea ei.