marți, 14 septembrie 2010

Better on a camel



Pe vremea când făceam armata, la câţiva metri de aeroportul Otopeni, ne amuzam făcând jocuri de cuvinte pe seama iniţialelor unor companii aeriene, ale căror avioane aterizau pe sub nasul nostru. SAS era Sex And Satisfaction, BOAC, Better On A Camel, printre altele. Ei bine, cine cineva şi-a zis că n-ar fi un capăt de ţară dacă tovarăşii pasageri ar sta, la propriu, pe o şa, în loc de un fotoliu, pentru a aduce un profit mai mare operatorilor aerieni.  Şi a proiectat scaunul de mai sus. Care permite o densitate foarte mare de pasageri în cabină, cu forma sa de şa şi cu spătarul fix. 

Mi se pare o nebunie, cum o nebunie a fost ideea celor de la Ryan Air de a propune călătoria în picioare, legat de un soi de scândură de călcat, pusă la verticală. Mai urmează locuri în picioare pe aripi şi pe burtă în cală, eventual în coşciuge, de preferinţă ecologice. Adică din carton... 


Am luat asta de aici, via Beranger.



4 comentarii:

Fluieratorul spunea...

Nu's gras, da's inalt, si am segmentele luuungi. Mi s-a facut rau cind am vazut imaginea asta... O sa incerc sa platesc bilete la business class de acum incolo, ca poate acolo sa stau si eu pe un scaun.

Anonim spunea...

Tati, Ryan Air si ceilalti sunt companii private, care actioneaza pe o piata cat de cat libera, atunci cand nu o distorsioneaza statul.
Ce te fute pe tine grija ca aia ofera o alternativa pasagerilor? Cu ce te afecteaza pe tine asta? Nu-ti place saua, n-ai decat sa nu zbori pe sa. Daca alti pasageri prefera saua in schimbul unui cost mai redus, ce te bagi tu? Probabil ca iti doresti un tatuc care sa vina si sa interzica saua si statul in picioare, ca stie el ce e mai bine pentru oameni, care sunt prea prosti ca sa isi cunoasca interesul. Un tatuc asa ca tine, care chibiteaza tot timpul de pe margine, dar care habar nu a avut in viata lui cum se face o afacere, cum se actioneaza pe o piata concurentiala, unde nu ai statul garant, care sa iti dea de pomana mereu.

Constantin Gheorghe spunea...

Anonim cretin! De tine nu mă fute grija! Dacă mori, e un bou mai puţin! Dar mor şi alţii, pentru că un idiot vrea să ducă la extrem maximizarea profitului. Va spune patronul de la Ryan: "zbori mai ieftin cu şaua, dar în caz de aterizări dure, accident sau turbulenţe, s-ar putea să te răneşti sau să rămâi paralizat", sau doar: "zbori mai ieftin"? Îţi asumi riscurile când le ştii. Dar dacă nu ţi le spune nimeni, vacă neagră, cum alegi?

Anonim spunea...

cind citesti aberatiile idiotilor cu statul care nu stiu ce-ar face si marii privati incurcati saracii de altii te tavalesti pe jos de ris! atita prostie este greu de conceput ca poate exista in mintea unora care nu sint in stare sa priceapa nici ceea ce vad la tv. ryan asta beneficiaza de subventii ca toti privatii astia de mare succes care de cind se stiu ei n-au fost in stare nici macar de-o fabricuta care sa faca ceva profit fara sa fure si sa jefuiasca pe unde s-a putut si pe cine au prins.
privatii au in mina toate statele si ne pun pe toti sa le platim incapacitatea pt ca singurele lor realizari de cind exista sint falimentele istorice. totul sta scris deja in istoria omenirii insa indivizii astia sint prea prosti pt a fi in stare sa priceapa ceva. altfel le urez acestor boi pofta buna la halit bunatatile alimentare produse de privatii lor care se stie ce contin. toti astia par mari amatori de cartofi pt ca cei modificati genetic duc la micsorarea creierului iar la ei chestia este mai mult decit evidenta.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...