vineri, 8 ianuarie 2010

O ţară de căcat!

Un banc bun, auzit azi dimineaţă: badea Gheorghe stă pe vârful unui deal, la poalele căruia se vede un oraş al Epocii de Aur, cu bloace de opt-zece etaje, cenuşii şi mizerabile. Pe deasupra dealului bâzâie un soi de parapantă cu motor. La un moment dat bâzdâgania o ia la vale şi se loveşte de unul dintre blocurile alea, pe la etajul opt, după care cade şi se face zob. Badea Gheorghe se scarpină în creştet şi spune cu obidă: "O ţară de căcat, atentate de căcat!"

4 comentarii:

Anonim spunea...

bancul e bun, postarea dvs. nu. chiar nu v-ati plictisit deloc de refrenul "tara noastra e de cacat"? chiar nu v-ati plictisit sa repetati la infinit cliseul asta? hai ca stiti cum e cu self-fulfiling prophecy: mie daca toata ziua mi se spune ca familia mea e tampita, ca orasul meu de tampiti si ca m-am nascut intr-o tara de tampiti, atunci o sa ajung mai mult ca sigur tampit, chiar daca nu sunt. si nu, scaparea nu e sa fug din tara mea ca nu cumva sa ajung si eu tampit. scaparea e sa nu mi se mai puna aceeasi si aceeasi eticheta toata ziua. cum nimic pe lume nu e doar alb sau doar negru, nici familia mea, nici orasul meu, nici tara mea nu merita generalizari de cacat. altminteri ar trebui sa ne facem un model din unul ca zoso, artistul generalizarii, care spune ca toate femeile sunt curve si ca toti batranii sunt niste comunisti care merita sa crape.

Lulutza spunea...

Curat de cacat! :)

Karakas spunea...

Vremuri cacacioase...oricum gluma e relevanta pentru unde au vrut romanii sa ajunga. Bine ati venit in libertatea capitalista!

Era o vorba romaneasca: "ce-am avut si ce-am pierdut?". Cred ca trebuie revazuta, si intrebat: "ce-am avut si ce-am cistigat?"

Anonim spunea...

Un Mercedes nou nout oprit in fata operei in miez de noapte. Un raufacator cu un cutit in mana apare, se opreste langa cauciucul din dreapta si loveste: fssss, fas, baga nasul acolo si exclama. Alt aer frate!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...