duminică, 3 ianuarie 2010

Ciocul mic!

Ştiu că iar voi supăra destui cititori, dar realitatea este crâncenă şi de necontrazis: suntem un popor de tâmpiţi! Pe bloguri, pe forumuri, la radiouri şi la televiziuni un vaiet continuu: cozi de zeci de kilometri de autoturisme pe obişnuitele poteci numite pompos drumuri europene, gropi de ascunzi tancul în ele şi-ţi rupi maşina, şosele blocate de mormane de zăpadă, pentru "deszăpezirea" cărora plătim sute de milioane de euro, case inundate cu repetiţie, aceeaşi nesimţiţi care mănâncă şi beau până crapă de sărbători, în timp ce ambulanţele aleagă besmetice să-i culeagă, şi lista stupizeniilor e lungă.
Înjurăm guvernanţii, în timp ce mai bine de cinci milioane de români, presupus în deplinătatea facultăţilor mintale, tocmai au mai pus paznic la oi încă cinci ani pe idiotul care a decis, când era ministru al transporturilor, că nu avem nevoie de autostrăzi, idiot care a girat cel mai cretin guvern cu putinţă, cel condus de Boc, care a dat banii publici pe mâna unor cleptomani, de genul Nuţi, Spaima Puţii, Berceanu, Porcuşorul Roz Videanu, pleziristul şi epicureanul Vlădescu, etc, etc, etc.
Ştiţi ce? Dacă n-am fost capabili să scăpăm de gaşca asta de lichele şi de profitori, dacă există oameni care-şi strigă dragostea faţă de Iubitul Conducător, şi care ne cer nouă, celor care nu-l avem la suflet, să învăţăm să-l iubim, atunci ne merităm soarta! Ştiu, e un clişeu, dar vreau să rămân cât de cât politicos!
Aşa că, popor de tâmpiţi, ciocul mic! Nu vă mai plângeţi! V-aţi pierdut acest drept! Înduraţi şi slăviţi-l pe Marele Cârmaci!

4 comentarii:

Matilda spunea...

Aveţi dreptate, dar, noi, ceilalţi, ce vină avem ?

Lilick Auftakt spunea...

Nu vreau sa-l slavesc deloc. Il injur pana crapa. :lol:

geomarz spunea...

Eu NU l-am votat. Deşi, dacă-l votam, cred că nu ar fi ieşit (iniferent pe cine am votat în ultimii 15 ani, a pierdut...)... am eu o afacere cu cineva de la departamentul "destin" al lumii ăsteia...
Pot să mă plîng în continuare ?

Karakas spunea...

Si io care-mi faceam ginduri sa ma intorc...m-am lecuit!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...