joi, 27 noiembrie 2008

Aşa grăit-a Iubitul Conducător!

1. Hai la vot, că e criza pe noi cât casa! Am ghicit, sunt bun!

2. Ce bun e votul uninominal! (Evident, doar el l-a promovat!) Hai la vot!

3. Să vezi coincidenţă! 18 ani de la Revoluţie, bla bla, bla, democraţia a ajuns la maturitate, jertfa tinerilor, etc, etc, etc.(sunt 19, dar ce contează!) Hai la vot!
4. Nu plecaţi în vacanţă, staţi dracului acasă şi votaţi PD-L! Hai la vot!
5. Puneţi muşcata în fereastră! Pardon, tricolorul! Ziua naţională, chemarea străbunilor. Hai la vot!
Ce farsă! Hai la vot! Vot Canci!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Asta-i tot? Dar, în total, cîte minute El Supremul a îndemnat boborul la urne? Eu cred că "iubitul conducător" şi ceata hărnicuţei piţigoaie Nuţi ne-au dat deja destule motive să le votăm rivalii. Părerea mea...

Anonim spunea...

Si eu tot vot canci da' peste Ocean. Din mai multe motive. Cel mai nou motiv e cu votatul unui reprezentant al diasporei in Parlament. Adica o sa-mi bata-n usa Nenea Portocala sa-mi spuna de ce sa votez pentru el si nu unul rosh sau albastru. Ca cica as avea probleme da' nu le stiu eu. Bai fratilor, daca am plecat din Romania si vrem politichie, o facem acolo unde ne platim taxele. Cine vrea politica romaneasca, sa se repatrieze! Nu asa cu fundu-n doua luntre si cu un parlamentar care sa se laude ca vorbeste in numele nostru. Cite organizatii de partid au cetatenii britanici sau francezi, sau mai stiu eu care din Romania? Si cum poate Romania sa isi intinda bratul legislativ in alta tara asupra cetatenilor sai?

Anonim spunea...

Karakas, te înţeleg şi te aprob. Diaspora este altceva, şi dacă cineva vrea să facă politică, s-o facă acolo. Şi spre binele ţării de origine, dacă se poate. Toată povestea asta e ridicolă şi populistă. Vrei să-i ajuţi să nu-şi piardă identitatea, ai suficiente instrumente. Nu mai cheltui pe ponei cu osu'n cur şi trimite-le oamenilor reviste, cărţi, produse multimedia, nu politicieni tembeli.

Anonim spunea...

Merci prietene, ma bucur ca mai sunt si oameni cu cap in Romania!

Anonim spunea...

Participarea la vot nu a facut subiectul sondajelor de pana acum. De ce oare?

Anonim spunea...

Alandra, au pus întrebarea toţi, pentru că ultimele sondaje au fost de calibrare. Dar e o mare problemă: sinceritatea celor intervievaţi. Mulţi nu sunt (foarte) sinceri, sau, ştiu eu, se răzgândesc în ultimul moment. Plus că au devenit prudenţi, după ce au fost obiect de mişto de câteva ori pe această temă.

Lucia Verona spunea...

A greşit-o cu revoluţia - sunt 19 ani, nu 18. Grea e aritmetica!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...