sâmbătă, 20 septembrie 2008

O precizare
Din motive obscure, de ceva vreme am probleme cu blogul. Comentarii care nu mai apar, deşi prietenii îmi bat obrazul că-i "cenzurez", comentarii care apar la moderare şi după o zi din momentul în care sunt postate, etc. Îmi cer scuze faţă de toţi aceia care cred că dau dovadă de nepăsare sau de lipsă de respect faţă de opiniile lor, dar nu ţine de mine. Vă mulţumesc pentru atenţie şi înţelegere!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce am observat eu: contorul de comentarii nu se actualizează la timp. După ce trimiţi un comentariu, contorul ramâne neschimbat o îndelungată perioadă de timp, de ex. "0 comentarii". Surpriza este că, dacă intri totuşi în pagina cu "0 comentarii", vei găsi unul sau chiar mai multe.
Şi asta mi s-a întâmplat frecvent din Internet Explorer. Din Firefox nu reuşesc să intru în pagina de comentarii.

mary_lou

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...