marți, 8 martie 2011

Iubiţii conducători



Mă tot întreb: eu, unul, ce pizda mă-sii păcate capitale am de ispăşit, de sunt condus(de fapt, ţara mea este condusă) de nişte mârlani, primitivi, aroganţi, ca orice prost complet, adică fudul, dispreţuitori, lacomi, pentru care  nu exist?


Şi atunci, ce ar fi de comentat despre "activitatea" lor de azi, spre pildă? Să vorbesc despre băsescu, imbecilul care le spune unor investitori arabi că motivul pentru care ar trebui să investească în România, avantajul ţării ăsteia, cum s-ar spune, este...faptul că e subdezvoltată? Că le recomandă să vadă România din elicopter, că şosele nu prea avem? Despre madam anastase, care face fix ce-o taie capul la conducerea Camerei Deputaţilor, şi interzice accesul cetăţenilor la lucrările Parlamentului? Despre boc, care-şi asumă a coişpea oară o lege, pentru care nu are acordul partenerilor sociali?


Aşadar, despre ce să scriu? Despre colecţia asta de idioţi siniştri? Despre modul haotic în care înţeleg să gestioneze domeniile pe care le conduc? Cred că le dau prea multă atenţie. Aşa încât le transmit un tandru "Hai sictir!", şi mă pregătesc să bat câmpii despre orice altceva.


PS: noi mai avem opoziţie?

3 comentarii:

ama spunea...

La intrebarea "Noi avem opozitie" raspunsl este "nu".
Aia care nu sint la putere, nu sint in opozitie. Ei au aceeasi atitudine fata de diferitele probleme, numai ca nu au pus mina pe ciolan, Cind or pune-o or face cam tot ce fac actualii imbecili dela putere.

Fluieratorul spunea...

@PS Pretinsa opozitie e Mutzulake de la televizor. Ad nauseam...

Altfel da, sintem o tara subdezvoltata, cu infrastructura jalnica, populatie needucata, legislatie incompleta si partinitoare si clica la putere. Sintem un stat de tip african sau sudamerican, membru UE. Ce ne lipseste e un regim militar, ar pentru asta ar trebui sa avem resurse in care sa fie altii interesati. N-avem resurse. N-avem nici cap.

Adrian Teacă spunea...

Eu m-am hotărît să-mi iau elicopter. Unul second, că nu-mi permit. Ştie cineva cînd se dă drumul la programul "primul elicopter"?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...