marți, 15 martie 2011

Biserica Amzei nr.23



Am fost să-mi plătesc impozitele locale(idiotule!). Caseria ce ţine de Circa Financiară a Sectorului 1 s-a mutat în fostul garaj al clădirii de pe Strada Biserica Amzei, la numărul 23. Acolo se află o casă splendidă, care la un moment dat a fost sediul unei instituţii de stat, parcă CNAS. Acum este goală, cu anunţ de închiriere.


Am vrut să fac fotografii, una dintre uşi este splendidă. Lemn sculptat, cu demoni, dragoni, ce-or fi fiind arătările cu scut în gheare. Ei bine, nu! A venit un nene supărat(e plină România de ei, şi toţi sunt paznici!), că de ce fotografiez. Aşa, de-al dracului! Plus foiala din curte, că e plină ţara de naivi care dau banii statului, să aibă şmecherii de-un Rolls, de-un Ferrari, de-un Vuitton!


Aşa că nu sunt deloc mulţumit de fotografii, le-am făcut cu un ochi pe subiect şi cu altul pe furiosul din borcan. Am să revin, poate la un moment în care şi lumina este mai bună. Azi a fost exclus să mă joc cu setările manuale!  Dar fotografiile sunt interesante şi în condiţiile astea. Le puteţi vedea, ca de obicei, aici. 


PS: Andreea, sper să-ţi placă şi astea.

2 comentarii:

Arogantu' spunea...

Daca este proprietate de stat si NU exista un indicator 'fotografiatul interzis' - paznicul este un dobitoc.
Daca este proprietate privata - tocmai l-ai indatorat pe proprietar cu o splendida reclama pe internet !
Ma voi duce si eu in weekend s-o vad. :)

Anonim spunea...

Ce frumusete de imobil ! Nu l-am remarcat pana acum. Se pare ca ne e dat tuturor "fotografilor" sa intalnim oameni idioti precum cel peste care-i dat tu. otonis

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...