miercuri, 26 mai 2010

A mai murit un nesimţit!

Deficitul bugetar a mai raportat o victorie! Un pompier, deci un nesimţit care suge sângele privaţilor, şi se îngraşă pe spinarea lor, a murit la datorie, luptând cu neglijenţa, corupţia şi afacerile veroase din complexul "Europa". El ne-a arătat calea spre mântuirea statului, prin extirparea cancerului bugetarilor! Dumnezeu să-l odihnească!
PS: sper că NIMENI din conducerea acestui stat de căcat nu va avea nesimţirea să-i dea defunctului vreo tinichea sau să-şi facă "imagine" la funerariile lui. Ar fi prea mult!

4 comentarii:

Anonim spunea...

[...] Un pompier a murit după ce o parte din structura metalică a depozitului s-a prăbuşit peste el. Alţi şapte pompieri care interveneau pentru stingerea incendiului au fost răniţi, fiind duşi cu ambulanţele SMURD la Spitalul de Urgenţă Floreasca din Capitală. Unul dintre aceştia are arsuri pe 50 la sută din suprafaţa corpului, iar pompierul salvat de colegul său a suferit o contuzie la genunchi. Alţi cinci pompieri au fost intoxicaţi cu fum. [...]
http://www.gandul.info/news/incendiu-puternic-in-complexul-europa-un-pompier-a-murit-iar-alti-sapte-au-fost-raniti-6175784

Subofiterii tineri (majoritari in Garda de interventie) castigau pana acum cam 1400 de lei net pe luna.

Anonim spunea...

http://www.jurnalul.ro/stire-interviu/dan-iordachescu-poporul-asta-se-ucide-singur-544693.html


Dan Iordăchescu: Ne-am dus pe un drum atât de rău, atât de greşit, atât de abrupt, încât mi-e frică de prăpastie. S-au adunat 60 de mii de oameni la miting cum au spus?


● Mai puţin...
● Va să zică la AC/DC se adună peste 50 de mii şi aici, pentru viaţa lor, pentru viitorul lor, pentru bucuria de a trăi pe pământul românesc, nu se poate să se adune nici măcar 60 de mii de oameni din toată ţara. Vedeţi, ne merităm soarta. Dumnezeu e mâhnit, am impresia că şi-a întors faţa de la noi.


Se schimbă când vor veni milioane de oameni, dar nu sunt milioanele astea. Se schimbă lucrurile când oamenii sunt uniţi şi în număr mare.


România pentru mine era o mare speranţă şi un tărâm al frumuseţii. Eu, văzând 61 de ţări din Filipine în Mexic, din Mexic în Peru, mi-am dat seama că ţara mea e mai frumoasă. Prin blândeţea naturii ei, prin colinele alea minunate pline de flori. De-asta iubesc florile aşa cum iubesc femeile şi cum îmi iubesc ţara. E un lucru minunat ce se petrece în ţara asta şi pe care noi nu-l preţuim. Speranţa mea era în frumuseţea ţării şi în ceea ce a clădit Dumnezeu în oamenii ţării ăsteia. Am avut un împărat, Traian, şi pe Decebal care ne-au dat continuitatea şi numele de ROMĂNI care ne-a fost furat. Acum noi nu mai suntem români, suntem "romanians" sau "roumain". Ţiganii sunt "romanes". Noi nu mai avem naţie. Asta mă doare, că se pierde poporul ăsta. Aici e frustrarea maximă, poporul ăsta se ucide singur!



Nenorocit a fost şi regimul comunist, dar nu al românilor, ci acela impus al sovieticilor. Cei care ne-au ocupat ţara până în '58 când Gheorghiu Dej i-a dat afară şi încet, încet, i-am dat şi noi afară pe cei care mai rămăseseră prin închisorile de la Sighet, de la Gherla, de la Aiud şi, uneori, chiar le-am dat drepturile înapoi. E o blasfemie să ne renegăm trecutul. Ceauşescu este un trecut şi cu părţi bune şi cu părţi rele. Părţile bune ale trecutului românesc ne asigură părţile bune ale prezentului şi ne pot face să sperăm într-un viitor bun al naţiei. Trecutul nostru a fost de multe ori măreţ.



Peste tot în lume eu eram numit "românul Dan Iordăchescu". Dacă peste ţări şi mări eram român, unde să rămân?! Nu mi-a fost niciodată ruşine că sunt român. Am fost copilul părinţilor mei. De ce să-mi fie ruşine? Mie mi-e ruşine de timpul actual al românilor. De ceea ce se întâmplă cu ei după 1989.




Aş pleca pentru viaţa mizerabilă pe care ne-au dat-o politicienii, în special ultimii care au guvernat. Dacă m-aş întoarce în '92, când am revenit în ţară, n-aş mai rămâne. Aş fi murit poate la Istanbul sau în Grecia, unde aveam cetăţenia de onoare şi mi s-ar fi dat locuinţă. Sau în Mexic, unde, la fel, am cetăţenia de onoare, sau la Riga, sau la Salonic. Când era să rămân pe drumuri, să-mi ia casa, le-am scris şi mi-au spus: "Veniţi la noi, vă dăm tot ce trebuie". Dar sunt al ţării ăsteia. Sunt şi rămân român.




Şi vine blonda şi-mi strigă: "Voi, urmaşii lui Traian Băsescu!". Eu nu sunt urmaşul lui Traian Băsescu, nu sunt urmaşul golanilor. Nu sunt urmaşul ticăloşilor. Eu sunt urmaşul lui Traian. La columna lui la Roma m-am dus de 50 de ori şi m-am închinat!


asta il pun la urma ca-i genial. :))))
adica taranul ala este destept si are daruri?! :))))
marea problema a romaniei si romanilor sint taranii scosi din sate de ceausescu care a primit bani de la vestici sa faca exact asta pt ca alta solutie nu avea. deci vesticii au stiut ce zace acolo si ca vor fi masa lor de manevra niste prosti fuduli.



Am văzut la emisiunea Gabrielei Firea o individă care, când alţii vorbeau de durerea românească, de chinul românilor, ea spunea: "E un om mare, e un om care are carismă, e un om care se uită în ochii celorlaţi şi-i subjugă pentru că are <>, un dar al comunicării"..

geomarz spunea...

Stiti cit primeste un pompier cind merge la un incendiu ?
10 roni...
Pentru atita a murit "nesmititul" ala...

Anonim spunea...

De fapt nu primesc atat. Primesc 2 lei pentru o interventie dar nu mai mult de 6 lei pe tura.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...