sâmbătă, 23 mai 2009

Un bou: Zoso
E plină blogosfera de tot felul de frustraţi şi de "vedete", care nu au nimic de spus, dar care folosesc ORICE prilej pentru a arunca cu căcat(cacofonie dorită şi de la sine înţeleasă!) în stânga şi în drepta. Căcatul este mediul lor de cultură, cu el se hrănesc, el le dă puteri.
O astfel de jigodie este numitul Zoso. Care profită de lansarea cărţii lui Adrian Năstase, Blog&Roll, pentru a-l acuza pe AN de furt. Vezi, Doamne, au organizat ei nu'ş ce paranghelie cu acelaşi nume prin 2007 sau 2008. Şi Năstase le-a furat titlul.
O tâmpenie! Am dat şi eu o căutare pe Goolge, şi ce găsesc fix pe prima pagină a rezultatelor? Un blog cu numele ăsta, activ din decembrie 2003!
N-aş putea să-i acuz eu că ei sunt hoţii, pentru că au furat titlul blogului de care v-am pomenit? Dacă tot vrei să înjuri pe cineva, fă-o, tată, pe de-a dreptul! Nu căuta pretexte penibile! Şi interesează-te dacă pretextul stă în picioare. Altminteri o iei scurt peste bot. Ca un mic amănunt: şi Zoso, şi cel care ţine blogul de care v-am pomenit, lucrează în industria IT. Deci este o foarte mare probabilitate ca Zoso să fi tras primul cu ochiul. Dar ce contează?

19 comentarii:

Anonim spunea...

Prin articolul asta tocmai i-ai aratat lui zoso ca este cineva mai "bou" ca el.Numai faptul ca esti politician te autocatalogheaza ca fiind o rasa de bou cu pretentii.

Anonim spunea...

Zoso nu minte, Zoso nu fura. Politicienii o fac.

Constantin Gheorghe spunea...

Bă, anonimule! Eu sunt "bou" şi îmi asum identiatea. Tu eşti cretin sub acoperire! Ce-mi plac mie vitejii ca tine!

Anonim spunea...

Subscriu la ce a spus primul anonim. Clasa politica este o mizerie de cea mai joasa speta. Sper sa infunde puscariile.

Darius cel Tulbure spunea...

Mă întreb cum ai aflat de "articolul" lui Zoso. Că de citit mă îndoiesc că-l citeşti.

Cât despre ce spune dumnealui, chiar nu contează. Sau ba da?

patratel spunea...

bre costica: te oftici? sau te bagi in seama sa-ti creasca "ratingu'"? Matematica: suferi de trafic - scri ceva unde il injuri pe zoso - zoso te arde la el pe blog ca asta-i firea lui - lumea citeste la el si astfel se ajunge pe blogu' tau => ai si tu trafic ca poate te-a uitat lumea :))) bafta

Panait B. spunea...

se stie ca zoso e un bou.. dar nu toata lumea stie ca e si gay..

Anonim spunea...

Iertati-mi ignoranta fata de subiect... nu am putut sa nu observ la profilul dvs faptul ca sunteti jurnalist/analist politic. Limbajul dvs. pare sa fie mult sub stacheta pe care a-ti ridicato singur.

In plus, zoso nu mi se pare deloc un subiec de analiza politica, si daca e sa vorbim despre realitate, nici nastase nu e...

Constantin Gheorghe spunea...

Pătrăţel, până să te apuci de comentat, apucă-te, flăcău, de gramatica limbii române! Şi mă doare fix în cur de tafic! Blogul ăsta nu e făcut pentru aşa ceva!



Anonimului de la urmă: şi tu ai probleme cu gramaţica limbii române: aţi, nu a-ţi! Cât priveşte limbajul meu mai crud: asta e, nu poţi fi tot timpul la patru ace! Te mai printe valul!

Panait: orientarea sexuală a numitului Zoso nu prezintă interes şi nu este în directă legătură cu faptul că e bou.


Darius, am ajuns la el de la Turambar, pe care chial îl citesc. Bănuiesc că nu trebuie să-ţi spun şi de ce o fac!

Constantin Gheorghe spunea...

Erată, că se poartă şi la case mai mari, plătite din bani publici: gramatica, nu gramaţica, prinde în loc de printe, chiar, în loc de chial.

Andrei Gheorghe spunea...

Prima data cand aud de personajul Zoso. In fine, nici eu nu mai sint in tema cu ultima fitza.

Dar pare sa fie o persoana importanta - la el in bloc. Pt ca blogul de fata este pe cale de a fi invadat de obsesiv-compulsivi cu tulburari portocalii.

McGogoo spunea...

eu am scris ca nastase a furat acum cateva zile. Inaintea lui Zoso.
rezulta ca sunt mai bou ca el?
Da, Nastase a cam furat dar e blogger. a invatat reprde cum merge treaba (si) in blogsfera: furi continut.

Constantin Gheorghe spunea...

McGogoo, e dilema ta! Descurcă-te!

geomarz spunea...

Deci, domnii mei, a apărut o crudă poveste de "iubire".
Sus numitul Zoso (am cunoscut un cîine, pe vremuri, simpatic animal, ciobănesc mioritic alb, minunat se numea ZOZO)a fost nedreptăţit într-un mod oarecare...
Prea complicat pentru mine să pricep în ce fel.
Şi, astfel, susţinătorii susnumitului, categorisit de aunii drept , citez, "bou" au sărit la bătaie cu proprietarul prezentului blogg.
Ca urmare, accesările la stînga liberală au crescut simţitor, ca şi comentariile (imensa cifră de 12 în acest moment).
Din tot ce am citit am reuşit să reţin că, citez din memorie "politicienii actuali ar trebui spînzuraţi" (la care subscriu) şi cam atît.
În rest numai litere care nu se leagă unele de altele.
Ba. şi mai şi, afali de ceva ciudat "obsesiv-compulsivi cu tulburari portocalii". Ce-o fi asta ?

Béranger spunea...

Vai, dar Zoso este cel mai cunoscut cretin din blogosfera românească, este ză nec plus ultra, este simboul şelăunesului!

Dan Danache spunea...

La ce articol aveam aici puteam sa jur ca e blogul OTV-ului.Citez:"SENZATIONAL! Un nimic spune nimic despre un nimeni."

Karakas spunea...

Trompetistii habar nu au despre subiectul drepturilor digitale (pe web). Care este legislatia, a carei tari, unde se aplica, pe ce site-uri, si daca blogurile pot fi incluse in categoria mediilor unde se pot cere drepturi de autor. Ca te trezesti vorbind prostii...e liber la prostie in Romania. Cam asa vad eu si definitia Romaniei. O sa o pun la celalat subiect.

Anonim spunea...

DE ACORD CA ZOSO E UN BOU.
PE DE ALTA PARTE, CA SA VA PREIAU LIMBAJUL, SI DVOASTRA SUNTETI TOT UN BOU.
DE CE?
PTR CA JIGNITI INTELIGENTA VIZITATORILOR APOLITICI AI ACESTUI BLOG, PREZENTINDU-L PE nASTASE CA PE UN MARE POLITICIAN SI INTELECTUAL, VICTIMA A UNELTIRILOR RIVALE.
PTR UN CETATEAN CARE N-ARE PARTIPRIS-URI POLITICE DE NICI UN FEL, NASTASE E UN MAFIOT LA FEL DE MARE CA bASESCU, gEAOANA, tARICEANU SAU ORICE ALT POLITICIAN ROMAN DE AZI.
SI DIN CAUZA LUI NASTASE NE AFLAM IN MLASTINA IN CARE NE AFLAM.
MI SE PARE COMPLET RIDICOL MODUL IN CARE VARIAZA PE BLOGURI IMAGINEA UNUI ACELASI PERSONAJ IN FUNCTIE DE SIMPATIILE POLITICE ALE AUTORULUI BLOGULUI SI DE ACTIUNILE PERSONAJULUI.
EXEMPLU: aLINA mUNGIU PE BLOGUL LUI LILICK. CIT E CU BASESCU CAUTAM O POZA CU EA IN CARE ARATA CA UN PORC. DACA-L CRITICA PE BASESCU, BAGAM O POZA MAI VECHE, CU MAI PUTINA SLANA SI O PRIVIRE CIT DE CIT MAI UMANA.
ASTA SPUNE MULTE DESPRE PROFILUL MORAL SI PROFESIONAL AL DVOASTRA, AUTORII DE BLOGURI POLITICE, MAI MULT SAU MAI PUTIN PLATITE.
SI DIN CAUZA ASTA ROMANIA NU VA IESI IN VECII VECILOR DIN MLASTINA IN CARE SE AFLA.
IN INCHEIERE, VA DORESC MULTE SUCCESURI CA ANGAJAT GUVERNAMENTAL IN VIITOAREA ADMINISTRATIE vANGHELIE-nASTASE!

geomarz spunea...

Ce-mi plac mie comentariile anonime... cu ştaif.
Nu-l agreez prea tare pe Năstase. Dar asta e treaba mea.
Din liota de pseudopoliticieni fără stăpîn şi fără noimă, era unul ceva mai răsărit.
A făcut imensa prostie de a se da căştigător al alegerilor trecute şi să anunţe ante finem o posibilă alianţă cu ungurii.
A fost drastic sancţionat de confraţi.
Nu că cei care i-au urmat n-au făcut la fel, de au ajuns ungurii cei mai longevivi participanţi la guvernarea Românească. Au făcut jocurile politice aproape timp de 20 de ani...
Pe urmă, căştigătorii au vut grijă să-l bage în găleată cu mătuşa Tamara şi casa din Zambaccian şi mai ştiu eu cu ce...
Pentru moment, mie mi se pare un politician terminat.
Dar asta nu înseamnă că trebuie atacat la grămadă oricine-i pomeneşte numele (recte gazda noastră) din cauza susnumitului Zoso.
Mă lămureşte şi pe mine cineva cine naiba-i Zoso ăsta ?

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...