luni, 11 mai 2009

Cele mai frumoase biblioteci Biblioteca Abaţiei Waldassen, Bavaria, Germania.
Biblioteca Mânăstirii Wiblingen, Germania
Biblioteca Angelica, Roma, Italia
Biblioteca Di bella Arti, Milano, Italia.
Biblioteca Sainte-Geneviève, Paris, Franţa.
Biblioteca Naţională a Franţei, localul Richelieu, sala Labrouste, Paris, 2008.
Biblioteca Naţională a Franţei, localul Richelieu, sala Ovală, Paris, 2008.
Anexa Bibliotecii Senatului, Paris, Franţa
The Picton Reading Room, Liverpool Public Library, Anglia.
Biblioteca Abaţiei Admont, Austria
Biblioteca Abaţiei Saint-Florian, Austria.
Biblioteca Abaţiei Saint-Gallen, Elveţia.
Biblioteca naţională a Cehiei, Praga
Biblioteca Trinity College din Dublin, Irlanda
Biblioteca benedictină, Abaţia Metten, Germania Sursa: Le Figaro Magazine

6 comentarii:

Anonim spunea...

Iti taie respiratia...

Multumesc.

casandra

Karakas spunea...

Superb, merci.

madalina ionescu spunea...

Paradisul are plural?

Anonim spunea...

Paradisul are aici plural. BIBLIOTECI.

Anonim spunea...

Vizita în muzeul bibliotecilor, deschis pe blogul dvs., mă face nostalgică. Îmi aduce aminte că, din primii ani de şcoală, locul cel mai îndrăgit din şcoală era biblioteca. Mergeam acolo cu evlavie, cu dragoste. Şi atunci, în secret, doream să devin bibliotecară. Am păstrat acest sentiment de preţuire toţi anii de şcoală. Biblioteca era un refugiu, un loc de purificare a sufletului, ceva asemănător ca la trecerea pragului unei catedrale. Nu vreau să spun că intram toată ziua în bibliotecă ci că, privind retrospectiv, biblioteca a însemnat pentru mine ceea ce un lăcaş sfânt înseamnă pentru un credincios.
Cred că ar trebui să mulţumesc Cuiva că în viaţa mea am avut ocazia să trec pragul unor biblioteci, toate deosebite, e drept, nu de nivelul celor expuse aici.
Pentru cele de aici dar mai ales pentru trăirile pe care ni le-au produs, am a vă mulţumi dvs.

mary_lou

Specii de oameni spunea...

mi-as face un concediu/vacanta prin locuri de genul acesta.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...