vineri, 30 iulie 2010

Un nou concept



Plecând de la noul logo, am o idee: aşa cum cei mai mulţi folosesc conceptul "all inclusive", de ce nu ne-am afirma noi cu un concept revoluţionar: "rom inclusive"? Că dacă tot ai în logo  asta ROMânia, poţi citi şi "rom în ea". Şi, slavă Domnului, romii sunt singura atracţie naţională în acest moment. Să profităm, deci!

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce parere aveti de : http://www.romare.ro/?cmd=displaystory&story_id=3280&format=html . multumesc !

Anonim spunea...

Poate fiindcă poza circulă din 2002 încoace şi reprezintă un rom croat, nu unul românesc?... Adică s-ar putea numi "croat inclusive"?... :)

Karakas spunea...

Cred ca exista riscul sa cadem in plasa. Nu sunt fan 100% al "political correctness", dar citeodata e bine sa ne pastram echidistanta. In cazul asta, riscam sa facem misto de o intreaga etnie, care nu e un lucru OK. Dar inteleg frustrarea.

Poza e intr-adevar graitoare: fiecare isi duce crucea!

Karakas spunea...

Tinind cont ca suntem cei mai needucati din Europa, si implicit cei mai suprstitiosi, probabil un alt brand ar fi fost mai corect: "Romania, the land of superstitions"

http://www.mediafax.ro/stiinta-sanatate/romanii-corigentii-europei-la-cunoasterea-stiintifica-si-printre-primii-la-superstitii-6748076/

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...