vineri, 30 iulie 2010

Un nou concept



Plecând de la noul logo, am o idee: aşa cum cei mai mulţi folosesc conceptul "all inclusive", de ce nu ne-am afirma noi cu un concept revoluţionar: "rom inclusive"? Că dacă tot ai în logo  asta ROMânia, poţi citi şi "rom în ea". Şi, slavă Domnului, romii sunt singura atracţie naţională în acest moment. Să profităm, deci!

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce parere aveti de : http://www.romare.ro/?cmd=displaystory&story_id=3280&format=html . multumesc !

Anonim spunea...

Poate fiindcă poza circulă din 2002 încoace şi reprezintă un rom croat, nu unul românesc?... Adică s-ar putea numi "croat inclusive"?... :)

Karakas spunea...

Cred ca exista riscul sa cadem in plasa. Nu sunt fan 100% al "political correctness", dar citeodata e bine sa ne pastram echidistanta. In cazul asta, riscam sa facem misto de o intreaga etnie, care nu e un lucru OK. Dar inteleg frustrarea.

Poza e intr-adevar graitoare: fiecare isi duce crucea!

Karakas spunea...

Tinind cont ca suntem cei mai needucati din Europa, si implicit cei mai suprstitiosi, probabil un alt brand ar fi fost mai corect: "Romania, the land of superstitions"

http://www.mediafax.ro/stiinta-sanatate/romanii-corigentii-europei-la-cunoasterea-stiintifica-si-printre-primii-la-superstitii-6748076/