sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Mă arde la suflet!




Recitind ce am scris despre "sufletul decimat" al boculeţului, mi-am adus aminte de un banc. Într-un bar de pe plajă intră o tipă, amatoare de topless, cu un piept generos. Uşor atinsă de "geniu", ca să zic aşa. Se aşează pe scaun, îşi pune sânii dolofani pe tejghea şi-i zice barmanului: 
"Marban, dă-mi un bartini, că mă arde la suflet!"
Barmanul, fără să zică nimic, se apucă şi-i prepară un martini, după care îi întinde paharul. Tipa îl rade dintr-o bucată, după care zice:
"Marban, mai dă-mi un bartini, că mă arde la suflet!"
Barmanul îi prepară băutura, tipa înşfacă paharul şi-l rade din prima. Mă rog, scena se tot repetă, drept pentru care barmanul se hotărăşte să deschidă gura:
"Ascultă, cucoană! Mie îmi zice barman, băuturii îi zice martini, şi scoate dracului sânul din scrumieră, că d'aia te arde la suflet!"


Ştiu şi eu de ce o avea boc sufletul decimat, că de grija noastră sigur nu moare?! Aveţi ceva idei pe tema asta?

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...