duminică, 5 iunie 2011

Real life

5 comentarii:

Dragos Bora spunea...

He, he... Are in traistã cel putin cutia unui joc "Optik Montage Experiment" ... ... ... :)

http://www.quoka.de/sammlungen-seltenes/spielzeug-ueberraschungseier-figuren/optik-montage-experiment-cat_39_3870_adresult_59006156_pic_45234115.html

Béranger spunea...

Oooh, am avut şi eu un astfel de Optik Montage Experiment, trăiască DDR-ul! (Şi am mai avut şi un trenuleţ DDR-ist, iar fratele meu a avut unul românesc, cu vreo 20 de ani mai bătrân şi, fireşte, mai butucănos.)

Constantin Gheorghe spunea...

Prieteni, tipul este un SDF, mai pe româneşte boschetar. Mă îndoiesc că mai există concordanţă între etichetă şi conţinut. Toată averea lui e în sacoşele alea. Şi nu cred că jocul ăla de montaj îi e indispensabil pentru supravieţuire. Deşi poţi şti...

Fluieratorul spunea...

Jocul ala e foarte misto, am avut si eu cu frate-meu unul... Poate chiar are un joc, si are si diapozitive ca sa se uite la ele. Tot mai bine decit la televizor...

Dragos Bora spunea...

Poate l-a gasit intr-un gunoi si poate vrea sa-l vanda prin vreun talcioc. Am gasit recent unul intr-un talcioc. Al meu a fost cam asa: http://cgi.ebay.ch/Optik-Montage-Experiment-Baukasten-Export-Stereomat-DDR-/220762616762

Sau poate ala e singurul lui obiect de pret, o amintire din copilarie, si-o poarta peste tot cu el. :) :(

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...