marți, 9 februarie 2010

Un fragment de istorie

Vă recomand să treceţi pe aici: British Pathe. Am mai pus filmuleţe din arhiva lor. Ăsta de mai jos este de promovare turistică. Comentariul nu pare a fi făcut de români, deşi unii s-au repezit să înjure...propaganda comunistă. Ceea ce dovedeşte reflexe condiţionate. Bucureştiul ăla din 1964 mi-l amintesc. Veneam de la Piteşti la Pavilionul Expoziţiei Realizărilor Economiei Naţionale. Unde a fost organizată şi o celebră expoziţie cu bunuri de consum americane. Vise, tată!
De fapt, nu este vorba nici de nostalgie, nici de paralele cu gesturi şi fapte din realitatea imediată. este doar un fragment de istorie. O istorie pe care trebuie în primul rând s-o cunoaştem, şi apoi s-o judecăm cât mai nuanţat.

RUMANIA

Un comentariu:

ama spunea...

Am dat clik pe imagine şi am văzut 7 minute ... Mare plictiseală, zic, dat ia, să văd...
Nici n-am simţit cînd autrecut respectivele minute...
Ce am aflat
- Pavilionul expoziţional era deja construit
- Clădirea Circuui de Stat exista deja
- Mamaia era deja reconstruită
- flori cu duiumul
- oameni relaxaţi
- pavajul de la Arcul de Triumf, acelaşi cu cel de azi, cu excepţia găurilor...care NU erau

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...