vineri, 23 octombrie 2009

Pulea Vodă face glume tâmpite

Nu sunt un fan Mircea Geoană. Şi nici nu cred că voi fi vreodată. Dar şi în cazul lui, şi în cazul lui Crin Antonescu, nu pot să nu apreciez modul serios în care abordează campania şi mai ales problemele reale ale României. Poţi fi sau nu de acord cu soluţiile lor. Dar măcar prezintă ceva care are şi cap şi coadă, şi sens.
Pulea Vodă nu se simte responsabil de nimic! El are o singură abordare: "ameţeşte-i!" Omul nostru e nebun. Face mişto de toţi şi de toate. Ştie că are de trecut un guvern prin Parlament, şi nu are o majoritate parlamentară s-o facă. Ştie că are o criză economică de gestionat, că a România a devenit dependentă de banii FMI, şi lui îi arde de glume cretine.
Doar ce emite căcatul ăsta: "Cei care au optat pentru o campanie murdara au gresit, eu voi face o campanie constructiva. Eu merg pe o campanie in care sa le arat romanilor ce propun pentru Romania, nu trebuie sa ne afundam in murdarie," că adaugă: "Mircea Geoana poate fi urmatoarea nominalizare pentru prim-ministru, cred. Dar ii dau sansa sa hotarasca acum. Eu ii dau o sansa acum, ca sa nu se faca de ras pana in turul doi".
Aşa ceva este de Spitalul de nebuni! Şi ca să vedeţi tupeu de jigodie: " Daca as fi fost incorect, puneam referendumul pentru data de 6 decembrie, in turul doi. L-am pus pe 22 noiembrie, cand sunt multi candidati. Nu am vrut sa imi creez un avantaj in turul doi, cand vor fi doar doi candidati."
PS. Poate ne spune şi nouă cine i-a dat sediul ăla de campanie uriaş şi cât costă luxul. Sunt cumva regii asfaltului prin zonă?

Un comentariu:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=3G2-5PryxkU

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...