vineri, 6 mai 2011

O crimă împotriva umanităţii!



Nu mai sunt bun de nimic! Ştirea asta m-a dat peste cap! Doi oameni, mamă şi fiu, au murit de foame în casa lor. Dumnezeule! Ce fal de oameni sunt românii? Ca să mori de foame, trebuie să stai fără hrană ceva vreme. Unde au fost în acest timp rudele? Unde au fost vecinii? Unde au fost cei de la protecţia socială? Înţeleg că fiul bătrânii era bolnav psihic. Deci nu putea lucra. Dar nu se califica pentru un ajutor social?


Discursul dement al portocaliiilor împotriva statului social şi al "leneşilor" care stau cu mâna întinsă a devenit criminal. La propriu. Acest caz nu trebuie să se termine cu o ridicare din umeri. Nu putem accepta aşa ceva, într-o ţară europeană.

Să-i dea cineva vestea asta şi lui Jeffrey Franks, care doarme, ca nesimţitul, într-un apartament de 500 de euro pe noapte, şi reformează protecţia socială, sănătatea şi educaţia din România! băsescu, boc, şi imbecilul ăsta de la FMI, împreună cu şefii lui, ar trebui judecaţi pentru crime împotriva umanităţii!

 Iar cine-o mai zice de români, popor creştin, să i se usuce limba! Unde a fost biserica în cazul ăsta? Sau ea are numai mână de luat?

7 comentarii:

andreiraduM spunea...

:)
Te salut!
Pe mine nu ma mai mira nimic ce tine de natia noastra.
O stire de genul acesta se difuza ieri: doi copii au fost obligati sa doarma in cocina porcilor.
Vecinii, crestini buni, cu frica de Dumnezeu si alergatori in fata moastelor, au decis sa-i reclame autoritatilor, in loc sa-i gazduiasca pe cei doi copii pana ce parintii lor incropeau o casa din chirpici!

Biserica unde a fost?
Sau unde este?
La sfat cu toti preafericitii pentru a identifica noi surse de venit pentru ridicarea Catedralei Prostirii Neamului!

Karakas spunea...

Revoltator! O societate bolnava, condusa de niste criminali autentici la comanda unor nesimtiti lacomi. Unii in Ferrari, altii morti de foame. Buna societatea asta capitalista, foarte buna... stii ce o sa -ti raspunda Boc? Ca nu munceau, de-aia au murit de foame.

Astia chiar cred ca o sa-i scape americanii de furia populara? Prevad niste cereri de azil politic...

ciprian teodorescu spunea...

ce curiozitate,romanu se calca in picioare la ziua vreunui sfant sau ca sa ia apa sfintita,dar nu l-ar ajuta "neam" pe aproapele aflat in suferinta.exista si romani care mai ajuta totusi oameni ,cazuri din astea pe care Dvs.le-ati expus in articol,dar sunt foarte putini si in nici un caz...nu fac caz de asta,nu se lauda.

Fluieratorul spunea...

Da, se moare de foame, si lucrul acesta nu e nou.

Pe la sfirsitul vremurilor conventiei democratice, cind toti dadeau oameni afara de peste tot, o femeie singura, o fosta tehniciana somera din Bucuresti, in virsta de vreo 54 de ani (daca-mi aduc bine aminte), a fost gasita moarta si mumificata in apartamentul sau garsoniera ei, dupa fortarea usii de catre administratie. Ca nu-si platise intretinerea de mai multe luni. femeia murise in pat, de foame, cu jurnalul ei in brate, in care jurnal, in ultima fraza, spunea ca o terorizeaza modul in care se invirte discul contorului de curent. Scary movie. Sa stai pe scara cu cineva si sa nu te mire ca nu vezi si nu auzi miscare de mai bine de un an. Halal vecini, fosti colegi, prieteni, rude. De fapt, asta e soarta omului cu bun simt, care nu se plinge si nu cere.

Imi aduc aminte de asta pentru ca pe-atunci am avut si eu un "gap" de vreo citeva luni, in care n-am fost nici macar somer, in care am facut de toate pentru toti si m-am ajuns cit sa platesc facturile si sa maninc piine cu apa. Nu m-am imprumutat la nimeni cu bani, nu m-am dus la nimeni la masa, majoritatea oamenilor care ma cunosteau nici n-au aflat.

Motivul pentru care n-am "semnalizat" nu a fost mindria sau rusinea ca m-as face de ris, ci jena de a cere unor oameni care nu erau departe de situatia mea, si pentru care fiecare masa conta. De la parintii mei pensionari pina la frate si prieteni, cu copii mici la masa, cu sotii/soti someri. Vremuri grele.

Cred ca acum sint mult mai multi oameni in situatii din astea decit inainte, si autoritatile si mai nepasatoare... Daca mi s-ar fi intimplat sa mor de foame in casa, pe-atunci stind eu la casa si nu la bloc, lasind rudele si prietenii la o parte, cred ca autoritatile ar fi venit sa ma caute numai daca s-ar fi pravalit gardul sau acoperisul in strada, dupa 20 de ani, sau daca mi-ar fi explodat teava de gaz...

Mai am povesti din astea, si nu numai, am si povesti despre mindrie, si despre rusine, si despre foame pur si simplu, despre traiul din mila vecinilor, despre invalizi care n-au pe nimeni, despre oameni singuri si batrini, la tara si la oras, despre nepasare, ingratitudine, hotie, bataie, claustrare, frica, , am cunoscut oameni in situatii si am auzit povesti multe. Uitasem de ele...

Poporul acesta o fi crestin, ca asa scrie la statistica, dar nu e bun. Exista citiva oameni buni, foarte putini, dar pe aceia putina lume ii cunoaste. Pentru toti oamenii exista solutii, doar ca nimeni nu vrea sa le caute.

incognito spunea...

Multe idei interesante atat in Post cat si in comentarii. Am sa ma limitez la a comenta doar postarea.

1. Ce fel de oameni sunt romanii? Nici nu stiu daca mai sunt oameni... Au fost mutilati de dictaturi venite una dupa alta timp de trei generatii. Trei generatii... S-au instalat mutatii psihice. Ne-ar trebui inca juma'de secol sa stergem raul cu bine dar pentru asta ar trebui ca ultimul profitor de pe urma raului nostru sa dispara. E utopie.

2.Discursul dement de care pomenesti apartine profitorilor de care vorbeam mai sus.

3. Tare mi-ar place sa am si e-mail-ul lui Javry cu Francii.

4.Blestemul ala cu "sa li se usuce" l-as pastra totusi pentru cei ce isi tin astazi "Discursul dement. E clar ca Biserica nu si-a facut datoria si saptamana trecuta i-am retras increderea mea prin directionarea in alta parte a celor 2% din impozit. Popii BOR sunt fariseii zilelor noastre. Poporul roman e crestin in fond dar si-a pierdut forma fiind astazi de nerecunoscut. El nu si-a pierdut dumnezeul ci numai monarhul. Popii, cand si-au pierdut monarhul, pe Dumnezeu l-au vandut.

http://jos-cu-basescu.blogspot.com/2011/05/mesajele-mele-catre-emilboc09yahoocom.html

Dan spunea...

Biserica nu mai este demult decât un minister al Lui Dumnezeu pe pamânt. Iar preotii niste ministri, sau un fel de oameni politici. Mai mult sau mai putin corupti.

vgeorgicas spunea...

Chiombaliul doarme in apartament de 500 euro pe noapte !!!
Ce-a patit!
Este FMI-ul pe faliment ! Si n-am afalt inca? Iar Chiomba numai atit isi poate permite ?
Sau autorul sa mincat un "0" de la coada (the tail) numarului !!!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...