marți, 7 decembrie 2010

În vrie



Pe Geoană îl mânca în cur să se justifice în legătură cu tâmpenia din turul doi al alegerilor prezidenţiale. În cel mai nepotrivit moment cu putinţă, pe principiul "să facem cât mai mult rău, tovarăşi!" PSD nu are nimic mai bun de făcut decât să se explice şi să o ia pe cocoaşă pentru că Geoană n-a învăţat să tacă?


Şi dacă l-a mâncat pe el undeva, mă mănâncă şi pe mine, drept pentru care scot de la naftalină un punctaj, pe care l-am făcut imediat ce a izbucnit scandalul fotografiilor publicate de "Caţavencu", în după-amiaza zilei de 4 decembrie, şi pe care l-am trimis echipei lui de campanie, în care aveam un prieten. Era o posibilă abordare a întrebării: "Ce-ai căutat, domnule, la Vântu?"  De la mine textul a plecat la 16 şi 22 de minute. El a ajuns unde trebuia. Spre uimirea amicului meu, Geoană nu a vrut să asculte de nimeni. Parcă era "fermecat". L-o fi lovit flacăra violet! Ce a ieşit, se ştie.


Nu spun că abordarea mea era genială, departe de mine gândul. Dar era un mod de a acţiona, de a lua iniţiativa, nu de a se prezenta ca un vinovat, cu capul plecat. În fine, iată textul:


• Vreau să mă fac înţeles: nu am nimic de ascuns în relaţia mea cu SOV, cum nu am nimic de ascuns în relaţia cu alţi oameni de afaceri. Este absurd, într-o economie capitalistă, ca şeful statului să se pună în fruntea celor care îi „urăsc” pe capitalişti, cum face Traian Băsescu. Nu putem construi o economie solidă fără capitalişti români.

• Peste tot în lume oamenii politici ascultă vocea oamenilor de afaceri, pentru că, în final, ei generează locuri de muncă şi dau salarii. Vrem ca doar statul să fie angajator în această ţară? Foarte bine! Dar ne excludem din lumea occidentală.

• Până la proba contrarie, SOV este un om de afaceri ca oricare altul. Nu înţeleg să fie demonizat şi el, şi cei care au relaţii cu el.

• Ştiam că sunt urmărit de serviciile de informaţii, de fapt, de oameni din ele, care şi-au uitat jurământul şi trec dincolo de lege şi de obligaţia de a servi interesul public. Vă amintiţi ce spunea Traian Băsescu? Că ştia când şi cât am vorbit cu SOV. Eu cred că ştie şi ce am vorbit. Dar nu mă interesează. Dacă a făcut-o cu mandat, să spună de ce a cerut mandat, de ce conţinutul înregistrărilor a ajuns la el, la Traian Băsescu, nu la Procuratură, în cazul în care am încălcat legea discutând cu SOV.

• Şi pentru un om politic există un spaţiu privat. Pe care nimeni, nici serviciile secrete, nici presa, nici altcineva, nu au dreptul să-l încalce. Traian Băsescu mi-a încălcat grav drepturile garantate de Constituţie, punând să fiu urmărit. Este nedemn de funcţia pe care o ocupă, încă.

• Tocmai pentru că nu am nicio servitute faţă de SOV m-am dus să-l vizitez, într-un moment în care are grave probleme de sănătate, deşi ştiam că sunt urmărit.

• L-am rănit, într-un fel, în interviul acordat lui Tolontan, pentru GSP. Şi am crezut că este normal să-i ofer o explicaţie. Nu-mi place să rănesc pe nimeni, dar nu reuşesc întotdeauna."


Să spui acum că Ponta te-a învăţat să minţi, că te-ai dus să afli "întrebările" lui Turcescu(unii zic că era şi Turcescu la întâlnirea lui cu Vântu), e de-a dreptul comic. Păcat, e trist să vezi cum un om care are calităţi, intră în vrie şi nu mai ştie cum să iasă. Tot ce face are drept efect precipitarea căderii.  

2 comentarii:

Corvin spunea...

Monarhia salvează România !

chien spunea...

"Peste tot în lume oamenii politici ascultă vocea oamenilor de afaceri, pentru că, în final, ei generează locuri de muncă şi dau salarii. Vrem ca doar statul să fie angajator în această ţară? Foarte bine! Dar ne excludem din lumea occidentală."

Asta e un mesaj de dreapta, perfect pentru un candidat de dreapta la prezidentiale si perfect pentru Botis, de pilda, ca sa justifice acum de ce asculta de CIS. Dar in chestiune nu e ca s-a dus la un om de afaceri, ci ca s-a dus la un infractor tupeist, un simbol national al hotiei de dupa '90, si inca exact inainte de alegeri. Si e de interes public, nu privat faptul ca un viitor presedinte care se prezinta de stanga se duce la Vantu acasa inainte de alegeri. N-are nicio importanta de ce s-a dus. S-a dus si Basescu sa puna tara la cale cu "omul de cultura"? Foarte bine, dar tu, Geoana, vrei sa castigi alegerile tocmai aratand ca NU esti ca Basescu!

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...