luni, 6 decembrie 2010

Cu cianură e mai simplu!



Românii îi încurcă grav pe guvernanţi, pentru simplul fapt că există! Drept pentru care se străduiesc, prin toate mijloacele, să-i mai rărească. Dar şi aici sunt ineficienţi, ca în tot ce fac în actul de guvernare, vezi şi ultimele discuţii pe marginea viitoarelot tăieri de salarii, pensii şi prestaţii sociale.


M-am săturat până peste cap de tâmpeniile astea. Au coaie? Să adopre măsuri radicale!  Pensionarii: la împlinirea vârstei de 75 de ani, statul să le facă drept cadou un copârşeu şi o pastilă de cianură. Zece ani la pensie sunt arhi-suficienţi. Pensionarii pe caz de boală şi de invaliditate să fie eutanasiaţi imediat, la fel şi pensionarii care au depăşit deja vârsta de 75 de ani. Şomerii care nu-şi găsesc de muncă timp de un an să fie şi ei eutanasiaţi, pentru că sunt nişte rebuturi, şi piaţa nu are nevoie de ei.  Femeile care rămân însărcinate să fie obligate să avorteze, pentru că sarcina şi perioada de îngrijire a copilului sunt lovituri date productivităţii muncii.


Codul Muncii să fie desfiinţat. Să se reintroducă sclavia. Salariul să nu mai fie un drept al angajatului, ci o favoare făcută de patroni celor care consideră ei că merită. Să se desfiinţeze Parlamentul, şi partidele politice, ţara să fie condusă prin decrete, semnate de Iubitul Conducător. Care să poată transmite puterea celor din familia lui, spre exemplu lui EBa. Un singur ziar şi o singură televiziune ajung.

Astfel vom avea un stat eficient, buget echilibrat, creştere economică sănătoasă şi vom munci bine. Trăitul bine rămâne pentru momentul reîncarnării...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Vai de mine!!!
Parintii mei sunt pensionari peste 75 de ani si eu implinesc in martie 1 an de somaj. :)
Nu vreau sa mor. I-am intrebat pe parinti si nici eu nu se grabesc deloc.
Vor sa mai stea un pic pe aici pe pamant.
Nu ar fi mai bine sa plece ei, Basescu si sleata lui de hoti si incapabili?

Fluieratorul spunea...

Pai ce sa zic, au dreptate flacaii de pe sticla, situatia se poate schimba in doua feluri, ori ne lum cu cazmaua dupa ei ca in '89. ori ii radem la vot, daca mai traim pina atunci. Parerea mea e ca prima varianta e mai eficienta, dar nu ne-a ajuns cutitul la os inca pentru asta. Si nici n-au inceput taierile, si nici n-a dat gerul. Pina una, alta, eu imi vad de ale mele, si am cazmaua dupa usa. Scrie "Elena Udrea" pe ea.

chien spunea...

Va inselati profund. Nu vrea nimeni ca femeile sa avorteze. Nicio problema, sa nasca, dar sa se intoarca dupa 2 saptamani, ca sa nu se deprofesionalizeze, urmand exemplul stahanovistei politice date drepr model de Elena Udrea.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/elena-udrea-daca-as-fi-mama-nu-as-putea-sa-stau-departe-de-munca-914707.html
Iar despre pensionari poate invatati un pic de terminologie. Ei nu mor, ci "ies din sistem". Deci un pic de proprietate a termenilor, se poate?

Stefan Jianu spunea...

De ce ma faci sa injur, nu e frumos si suntem si in post, dar tot spun: La dracu cu toti si peste...
Sa recit din Tristan Tzara?
Sa îi f. in c. si-n basca
Taica Ubu sa traiasca

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...