marți, 24 mai 2011

Un argument în plus



Azi a fost, politic vorbind, o zi tembelă, cu o înşiruire de evenimente unul mai bizar ca altul. E greu să distingi o logică în această mişcare haotică. La scârba pe care o simt faţă de ceea ce s-ar zice că este "scenă politică", n-ar trebui să-mi pese. De fapt, nu-mi pasă. Dar nu pot să nu mă gândesc la ce se întâmplă, pentru că de câte ori idioţii care ne conduc mai au câte-o idee, mă ating la buzunar!

Uite aşa am ajuns să văd în eşecul de azi, din Camera Deputaţilor, al coaliţiei guvernamentale, un act programat al pedeliştilor, pentru a-i demonstra lui băsescu, cel care face presiuni asupra lui boc să demisioneze, că poate să şi-o ia în freză la votul de investitură pentru un nou Guvern. Şi în plus nimeni nu era pregătit să-şi asume consecinţele unei reduceri drastice a numărului poliţiştilor, într-un context politic şi economic delicat, cu o nemulţumire socială în creştere. 

Acum va urma obişnuitul circ al metodelor neortodoxe de a redimensiona MAI. Se va ajunge, inevitabil, la Curtea Constituţională. Oricum concedierile nu sunt pentru mâine. 

Doar boul de Igaş se dă de ceasul morţii să găsească metode de a îndeplini ordinele Iubitului Conducător şi  Mare Machitor. Lui nu-i spune nimeni nimic! 

Oricum, dacă ipoteza mea este corectă, asta nu reprezintă decât un argument în plus în favoarea afirmaţiei că puterea portocalie se descompune.    

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...