duminică, 8 noiembrie 2009

"Victima" Dinescu

Jale mare! Pulea Vodă nu i-a permis lui Mircea Dinescu să ia cuvântul la un miting electoral, pe undeva pe la Cetate, în Dolj, unde cel care se pilea cu Marx se pileşte acum solo, că Marx a intrat din nou în afaceri! "Domnul Dinescu vrea sa vorbeasca si dansul. El vorbeste in fiecare seara la televizor si niciodata nu am cenzurat nici un ziarist dar acum ii spun Este un moiting organizat pentru presedinte. Deci domnu Dinescu, te duci la televizor si vorbesti, nu aici"
Eu zic că Dinescu a primit ceea ce merita! A mizat mereu pe gloabe, care păreau că mănâncă jar, dar se dovedea că nu mănâncă decât căcat! Vi-l amintiţi cu cât patos revoluţionar(şi oarecum şi bahic, de vreme ce împărţea vin prin Bucureşti, în caleaşcă şi cu lăutari!) ne îndemna să-l votăm pe EL, salvatorul naţiei, Mesia care ne scapă de tiranul Năstase Adrian. Cât de prost să fii să nu ştii că, la băsescu, orice faptă bună trebuie pedepsită?!
Acum a descoperit neam-prostila Pulimii Sale? "Nu eram tentat sa vorbesc, dar cand l-am auzit pe primarul Craiovei ca sunt anumite maimute care vocifereaza impotriva lui Traian Basescu, am vrut sa spun "dati voie si maimutelor sa spuna ceva la microfon, mai ales ca voi oamenii va trageti din maimute, nu din Traian Basescu". Faptul ca nu am fost lasat sa vorbesc, mi s-a parut absolut fascinant". Amice, să vezi tu fascinaţie de mâine, când or da peste tine lăcustele de la Fisc, Garda Financiară, Garda de Mediu, Poliţia Economică.
Să-mi pese de umilinţa lui Dinescu? NU! Când te bagi în troacă, te mănâncă porcii. Dacă nici asta nu ştii, cât oi fi tu de poet, e grav!
UPDATE: că şi-o merita, e una! Că un oficial local, primarul Craiovei, Solomon, îl atacă grobian şi-l ameninţă public pe Dinescu e cu totul altă mâncare de peşte! "L-am distrus. L-am umilit. Bine i-am făcut! Trebuie să înţeleagă Mircea Dinescu că dacă vrea să rămână în Oltenia, să-şi schimbe comportamentul”, zice oranjugutanul care a transformat Craiova într-o zonă de non-drept. Suntem deja în altă dimensiune, cea penală. Ca să nu mai vorbim de democraţie, drepturi şi libertăţi cetăţeşeşti...

Un comentariu:

Lilick Auftakt spunea...

Da? Asa ne-a numit primarul Craiovei? Maimute... Vai de capul lor de nevertebrate.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...