sâmbătă, 5 iulie 2008

În liniştea nopţii

5 comentarii:

N. Raducanu spunea...

Stimate domnule Constantin,
Intrucat am vazut ca sunteti interesat si de evenimentele culturale din Franta, va recomand blogul scriitorului Pierre Assouline, gazduit de ziarul Le Monde si care poate fi accesat la adresa: passouline.blog.lemonde.fr
Nu numai articolele, ci si comentariile cititorilor la ele sunt savuroase si spirituale. De vreo doi ani eu ma delectez zilnic cu el, caci ma tine la curent cu noutatile literare din Franta si din lume. In 21.08.2007 am scris un articol de prezentare al acestui blog de exceptie pe blogul meu de atunci: (radunegru.blogspot.com)
Acum scriu pe adresa:
nraducanu.wordpress.com

Anonim spunea...

Nu numai în liniştea nopţii...
Aici e un loc cu briză de nostalgie unde se revine în orice moment al zilei.
Este o recomandare dar şi o promisiune.
Şi fiecare îşi ia pe plac, încă e la liber, nu?

mary_lou

Anonim spunea...

Sigur că da, Mary-Lou. Dar titul are o poveste, dacă-i pot spune aşa. Ascultam, în adolescenţă, mult jazz noaptea, la radio. Era o emisiune, "Muzical nocturn", deşi nu ştiu dacă în anii 60-70 se numea aşa, care începea cu o oră de jazz.
De atunci nu pot dormi DECÂT cu muzică! Nu am nevoie de somnifere!
Aşa că da, e şi o doză mare de nostalgie în asta...

Anonim spunea...

Ceea ce spuneţi mă duce cu gândul la terapia prin muzică. Aceasta, ca şi terapia prin artă, modelează spiritul. Am adus în discuţie aceste teorii întrucât le aprob.
Şi permiteţi-mi să mai adaug ceva de la Platon: "Caracterul unui om poate fi judecat după gusturile sale muzicale." Şi cu asta sunt de acord.
Şi pentru că seara este pe sfârşite vă urez ca nocturnele muzicale să vă aducă un somn liniştit!

mary_lou

Anonim spunea...

Vă mulţumesc! Şi încă ceva: nu cred că aş putea trăi fără muzică...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...