miercuri, 3 august 2011

Barterul în politică



Spre  lămurire, domnului Cristian Preda, tot mai previzibil, şi mai penibil, când e vorba să apere elucubraţiile Supremului Cur: " Când intelectualii care susțin un proiect politic traduc poporului ce spune președintele și președintelui ce spune poporul, ceva nu este în regulă nici cu intelectualii, nici cu președintele și, mai ales, nici cu proiectul politic respectiv." L-am citat pe Dorin Tudoran, care rămâne un tip lucid şi echilibrat.

Când ajungi să interpretezi ce spune o Pitie cu creierii făcuţi praştie de "etnobotanicele" unei ideologii de dreapta, pe care o citeşte în cel mai golănesc mod cu putinţă, şi cu ficatul făcut KO de alcool, te mai şi întrebi: "Bă, chiar aşa de jos am ajuns?" Se pare că jupân Preda nu are dileme d'astea existenţiale. La mai mare! E echipat cum nu se poate mai bine pentru o carieră politică. Doar a fost un vaşnic uasecerist! 

De fapt, dacă e să-l credem pe domnul Preda, Supremul Cur e adeptul barterului în politică: "Voi îmi daţi Constituţia ce-o poftesc, eu vă dau pula dreptul să faceţi guvernul, dacă USL câştigă alegerile! Batem palma?"

Mă, da' proşti ne mai credeţi pe toţi!

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...