marți, 24 octombrie 2017

O nouă blocare.


Din păcate, am fost din nou blocat. Acum, pentru șapte zile. Motivul? Am folosit cuvântul ”bozgor” într-o postare din vara lui 2012, din perioada pregătirii referendumului pentru destituirea lui traian băsescu. Îmi este clar ce doresc să facă derbedeii care au instaurat o nerușinată cenzură în spațiul public românesc: descurajarea ORICĂREI voci critice. Ne-am întors de unde am plecat: un singur partid, o unică voință! 

O să scriu, când și cât voi mai avea chef, aici, pe blog. Nu știu dacă merită efortul să-mi fac alt cont. Sigur îl vor bloca și pe ăla, au pățit-o și alții. Să mă mut pe altă platformă? Poate, dar ar fi culmea, am mai spus, ca salvarea să vină de la ruși! Oricum, am o săptămână de reflecție. 

Agresivitatea acestor idioți vine din disperare. Situație le scapă de sub control. Crizele identitare sunt tot mai puternice și mai periculoase, peste tot în Europa. Statele Unite și puterea lor sunt contestate la fel de vehement. Modelul occidental de societate se clatină. Nu spun că alternativele ar fi mai bune, pentru că, până acum, nimeni n-a propus cu adevărat o alternativă. Dar în subteran ele, alternativele, s-au structurat, și așteaptă destructurarea și mai accentuată a modelului occidental-dând, altruist și total dezinteresat, o mână de ajutor pentru a se alege praful de model cât mai repede!-pentru a se prezenta drept soluția salvatoare.

Viața în comunism, sau măcar cunoașterea istoriei lui, ar fi trebuit să le spună cretinilor care se erijează în cenzori că nu orice voce critică este un dușman, care vrea răul sistemului. Poate că vrea binele lui, critica fiind un semn că se impun schimbări. Doar că noii cenzori sunt la fel de inepți, de inculți și de înguști la minte ca și aceia din comunism. De unde și rezultatele identice: o și mai mare frustrare, și o îndepărtare a indivizilor de model. Asta e, după o săptămână vine și pedeapsa de o lună de blocare. Că la mai mult nu-i duce mintea! 

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...