Printr-o bizară potrivire a astrelor, plus pisica digitală din dotare, a ajuns în posesia mea un proiect de Ordonanță a Guvernului. Este un Proiect revoluționar, care va produce un adevărat șoc în practica guvernării, și va face școală. Așadar:
Guvernul României
Proiect de Ordonanță de Urgență
În scopul punerii în acord a legislației României cu starea de fapt actuală, pentru a înlătura blocajele insurmontabile, în cadrul constituțional și legal actual, în exercitarea actului de guvernare, cu consecințe extrem de grave în plan economic și social, Guvernul decide:
1. Programul instituțiilor legiuitoare și executive se stabilește între orele 9 și 17, de luni până vineri. În afara acestui interval se interzice adoptarea oricărei legi, Ordonanțe sau Ordonanțe de Urgență ale Guvernului, hotărâri ale Consiliilor locale, municipale, județene și al Municipiului București. Orice act care este adoptat cu încălcarea acestei decizii este nul de drept. De asemenea acordul străzii este obligatoriu. Strada este, prin definiție, strada.
2. Pentru a clarifica raporturile dintre instituții, puterea executivă și puterea legislativă se supun voinței și cenzurii Ministerului Public, Direcției Naționale Anticorupție și Consiliului Superior al Magistraturii. În acest scop se instituie o serie de mecanisme de decizie și de control.
a) Se instituie instituția Comisarului de Justiție. Premierul, membrii Guvernului, alți șefi de instituții centrale ale statului, Președinții Camerei Deputaților și al Senatului, președinții partidelor parlamentare care nu sunt pe placul Președintelui României,vor fi dublați de un astfel de Comisar, numit din rândul procurorilor DNA.
b ) Comisarii de Justiție aprobă agenda demnitarului și participă la toate întâlnirile, publice și private, ale acestuia.
c ) Comisarului de Justiție i se supune, spre aprobare, planul lunar de legiferare. În absența aprobării lui de către Comisarul de Justiție nu se poate legifera.
d )Se instituie funcția de Comisar al Străzii, care are aceleași atribuții precum Comisarul de Justiție, și va funcționa pe lângă Președintele Senatului, Președintele Camerei Deputaților, Premierul României, șefii de partide parlamentare care nu sunt pe placul Președintelui României.
e ) Toate legile și acte cu putere de lege, hotărâri de Guvern, ale consiliilor locale, județene și ale municipiului București trebuie să fie avizare în prealabil de DNA. La fel și toate contractele încheiate de acestea cu terți.
f ) Pentru a asigura celeritatea actului de justiție în cazul demnitarilor și reprezentanților aleși ai poporului, în cazul lor nu funcționează prezumția de nevinovăție. Din momentul preluării mandatului alesul, și demnitarul numit, sunt considerați a fi în stare de arest preventiv. Vor fi obligați să accepte instalarea în birou, în mijloacele auto personale și de serviciu și în locuințele private și/sau de serviciu a mijloacelor de înregistrare video și audio. Vor fi obligați să poarte o brățară de urmărire prin GPS. Aceste prevederi se aplică și membrilor săi de familie.
g ) Comisarii de Justiție și Comisarii Străzii pot face percheziții domiciliare la orice oră din zi și din noapte. Refuzul percheziției se pedepsește cu demiterea și încarcerarea de îndată a demnitarului/alesului, pe o perioadă de minimum cinci ani, fără drept de apel.
h )În scopul asigurării celerității actului de justiție în cazul demnitarilor și aleșilor se înființează Tribunalul Străzii. Judecata se face în stradă. Acuzatul nu are drept de apărare, și nici dreptul la un avocat. Deciziile se iau prin ridicare de mână și sărituri ritmice. Unanimitate se prezumă.
i) În cazul abuzului în serviciu, comis fără încălcarea legii și cu prejudiciu zero pedeapsa este între 15 și 25 de ani. Restul abuzurilor se pedepsesc cu închisoare între 25 de ani și închisoare pe viață, fără posibilitate de eliberare înainte de termen. Lor nu li se poate aplica amnistia sau grațierea pedepsei. În cazul în care decedează înainte de finalizarea pedepsei, cadavrul condamnatului va fi îngropat doar la finalizarea pedepsei. Confiscarea totală a averii este obligatorie. Condamnații vor executa pedeapsa în lagăre de muncă.
j ) Pe parcursul executării pedepsei condamnaților pentru abuz în serviciu, corupție și fapte asimilate ei, li se suspendă toate drepturile și libertățile înscrise în Constituție.
k ) Reprezentanții Justiției, procurori și judecători, se bucură de imunitate și nu pot fi pedepsiți pentru deciziile luate, indiferent de consecințele lor. Buna credință și profesionalismul se prezumă. Ei nu trebuie să-și justifice deciziile.
l ) SRI are dreptul de ancheta penal pentru oricare dintre cei de mai sus, împreună cu procurorii, sau singur. Nu este nevoie de mandat de la judecător pentru niciuna dintre acțiunile sale.
m ) Procurorul General al României și Procurorul Șef al DNA sunt numiți pe viață și nu răspund penal, sau civil, pentru faptele lor. Ei nu se supun controlului niciunei instituții alese.
n )Președintele României are imunitate totală, și nu poate fi tras la răspundere pentru faptele sale, oricât ar fi de grave. Imunitatea se acordă pe viață.
o ) Justiția poate invalida oricând, și cu orice mijloace, rezultatul alegerilor locale și parlamentare, dacă ele contravin intereselor Justiției.
p ) Justiția poate limita liberul exercițiu al drepturilor și libertățile cetățenești, dacă el intră în conflict cu interesele Justiției.
Astfel Statul de Drept din România va fi întărit, iar lupta anticorupție va putea continua în ritm susținut, până la completa ei eradicare. Dumnezeu să ne aibă în paza lui!
3 comentarii:
Va felicit pentru claritatea ideilor si pentru tenacitate, va multumesc pentru prietenia aratata pe FB, Ileana Cornea
De ce credeți că mai este nevoie de o astfel de ordonanță???
Oricum în prctică lucrurile se desfășoară în conformitate cu cele stipulate în acest "act normativ".
POza e fenomenala, si cred ca eu sunt acolo pozat
Trimiteți un comentariu