luni, 3 septembrie 2012

Zbor în simplă comandă


Elevii piloţi ai Armatei Chineze au ieşit la zbor în simplă comandă. Deocamdată la sol. Dar şi când or avea suficiente avioane...

Un comentariu:

Karakas spunea...

Mie mi-ar fi mai multa teama de Germania, care a pus tunurile pe Romania. Iar daca ma gindesc ca Germania are un pact nescris cu Rusia, mi s-ar face pielea si mai de gaina.

Eu am avut impresie foarte buna fata de Germania si nemti in general. Mi s-au parut o naitune super-progresista, care si-a invatat lectiile istoriei. Dar in ultimul timp asist la un fel de recrudescenta nationalista, de prost augur pentru Europa. Reactia germanilor Swoboda si Shultz din PES fata de Ponta si Romania in general, sunt semne ca nationalismul german supercede abordarea ideologica. Faptul ca SPD a hotarit sa nu vina la Bucuresti, pe cind PPE face opusul, cred ca arata cam la ce ne putem astepta din partea PES. Adica, nu la multe lucruri bune.

Pe fundalul revenirii acestui Emperator Traian strimb, fara legitimitate, si urit de romani, Germania joaca un joc periculos, din nou in indiferenta celorlalte natiuni europene.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...