sâmbătă, 23 iulie 2011

Păsări de foc

4 comentarii:

Mihaela spunea...

Ati putut identifica aceste "pasari de foc" ? Le-am zarit si eu asta noapte. De la distanta la care ma aflam eu (cartierul Domenii), parca erau niste OZN-uri. Probabil ca era un raliu nocturn de aeronave.

Constantin Gheorghe spunea...

Mihaela, "păsările de foc" sunt banale baloane cu aer cald, făcute dintr-un material plastic transparent, cu o candelă în nacelă. Au fost lansate de undeva din zona Stadionului Dinamo, bănuiesc eu ca o simulare a ceea ce va fi marţi, parcă, tentativa de record mondial la pregătiri pentru primul ajutor.
Eu nu am tripod, aşadar la un timp de expunere de două secunde, îţi mai tremură mâna...

Mihaela spunea...

Multumesc pentru clarificari. Foarte interesant. Am fost sefa serviciului survol la AACR, dar nu am auzit de asa ceva pana acum. Nu am putut sa-mi dau seama despre ce este vorba cand am vazut pe cer luminitele, mai ales ca viteza de deplasare nu indica niste aeronave.
Imi pertmiteti sa folosesc comentariul dv de mai sus pe pagina mea de FB?

Constantin Gheorghe spunea...

Vă rog! Nicio problemă.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...