marți, 17 septembrie 2013

Extremism, extremă urgență!

 
 
Inconștiența clasei politice, incapacitatea ei de a servi interesul public, corupția rampantă, polarizarea socială și economică extremă, toate astea sunt un mediu de cultură pentru fanatism și extremism. Iar ceea ce a făcut azi Mihail Neamțu în Parlament ar trebui să fie un avertisment, nu un fapt banal, aplaudat de tot felul de decervelați. Cât despre băsescu, nu știu câte știe el despre Carol al II lea, dar sigur ceea ce face este bucățică ruptă din domnia fostului rege priapric. Și iubitor de arginți. Și de Elene. Care se socotea și el perfect, ca și băsescu.
 
Sila de clasa politică e una, deși ea există prin voința și prin votul nostru, așa că n-ar trebui să ne bășicăm prea tare. Dar dacă sila ne împinge să sprijinim extremisme și fanatisme, ne căutăm singuri de dulce. Și tare mă tem că vom pierde și ce-am avut...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mă, imi aduc aminte cum te porcăia unu´ Turambar.Iti aduci aminte de el, unu cinic si dezabuzat, unu din specia aia stranie a ticalosilor pe care oamenii cumsecade ii gasesc simpatici.Zicea odata ca pensia-i o pomana si tu il combateai.Unu care iti spunea tie personal, citez ˝Drept sǎ-ți spun, și mie mi-e prea lene și prea scîrbǎ sǎ-ți rǎspund, dobitocule. Mi-e de ajuns sǎ te dau la Spam, la coșul de gunoi al istoriei. PS: Ți-am spus cǎ ești dobitoc?˝.Parca te-a facut si bolsevic sau lepadatuă, nu imi aduc bine aminte.
Acuma aud ca ăla a ajuns consilier si om de taină al primului ministru in timp ce tu ai ramas tot la munca de jos, la amestecat kkt-ul cu limba.
Ia sa te injur si io un pic, poate ajung si io consilier ministerial.
Deci:´te-n pizda ma-tii Constantin Gheorghe.
P.S. Ti-am spus ca esti un dobitoc?
P.P.S. Am zis bine, domn Ponta, ma calific?

Anonim spunea...

seamana totul pt ca aia care conduc nu-si scimba principile. dupa cum am spus problema este ca romanii nu stiu si repet ca trebuie sa te uiti in trecut ca sa intelegi de ce este asa si nu altfel in cazul nostru al romanilor.

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...