miercuri, 21 aprilie 2010

Calcule economice

Se dedică imbecililor care cred că aşa se rezolvă ceva într-o ţară cât de cât normală.
"Pentru a construi un metru de autostradă e nevoie să fie licenţiaţi 33 de bugetari" ne anunţă falnic monumentul de pupincurism portocaliu care este "Evenimentul Zilei". Păi, să vedem: din autostrada "Transilvania rămân de construit circa 400 de kilometri. Ca să avem bani pentru a o finaliza, trebuie să concediem 13.200.000 bugetari, adică de ZECE ori mai mulţi decât avem acum!
Totul este de un ridicol perfect! Şi, apropo de propagandă: parcă ăia de la "Scânteia" erau ceva mai subtili, dacă e să-i comparăm cu tembelii de la EvZ. E drept că şi "publicul consumator" era ceva mai inteligent pe vremuri, şi nu înghiţea totul pe nemestecate.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Astăzi ne-a călcat biroul pedelistul nostru de director. În treacăt fie spus, face asta doar cînd are nevoie să "împrumute" ceva din inventar pentru acasă sau cînd simte nevoia să ameninţe că "nu-i împărtăşim viziunea". E un Băse mic într-o instituţie bugetară mică, o copie ştearsă la indigo a Marelui Cârmaci. Ne-a anunţat că se fac liste cu disponibilizări în minister şi să ne pregătim. De catapultare, probabil. Îmi aduc aminte că am trecut acum 10 ani printr-o epurare similară, ordonată de PSD. Una din colegele mele date afară cu această ocazie s-a sinucis. Mă uit şi astăzi la fotografia ei. Cui îi pasă de tragedia oamenilor mărunţi? Bocii mânuiesc numere, nu fiinţe vii care sunt prinse în vârtejul datoriilor, obligaţiilor, speranţelor şi viselor care alcătuiesc o viaţă. În acest context, eu care am urît înainte de 1989 marxismul şi leninismul îmi dau seama că vorba aia cu "omul e cel mai preţios capital" capătă noi sensuri pe care imbecilii din guvern insistă periculos să le ignore.

geomarz spunea...

Nene, esti un amarit de "nostalgic", ar zice lumea buna...
Dar eu nu fac parte din lumea buna si-ti dau drptate...

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...