joi, 20 decembrie 2018

În mintea Raței Mecanice.


Eu n-am înțeles nici acum cum funcționează mintea Raței Mecanice. De funcționat, funcționează, deși unii, răi și pizmași din fire, zic că nu sunt dovezi în acest sens. Probabil că sistemul lui de operare nu suportă să fie deschisă mai mult de o aplicație odată. Acum e deschisă aplicația care își bagă pula în ea de Constituție. Bună și asta. Dar orice minte normală mai face, din când în când, și o analiză costuri/beneficii. Nu de altceva, dar beneficiile sunt mai mult pentru adversarii lui, costurile, pentru el, sunt și nu sunt, că s-a obișnuit lumea cu rahaturile lui, dar restul costurilor, alea care dor, le plătim noi.
Mergând mai departe pe firul ăsta, Puliken încearcă să deschidă o nouă aplicație: ”Să-i fut timpul lu Veorica, să mă duc la ședințele de Guvern! Bine, doar joi, că poate impresionez niște milogi din Parlament, să voteze Moțiunea lui Sică Mandolină, să-mi aducă și mie Moșu guvernul la care visez!”. Știu, te plictisești citind titlul aplicației. Aplicația, în sine, e un fake! Adică nu face nimic! Dar e cel puțin bizar ca Președintele României, care are alte obligații constituționale, să se ducă pe nepusă masă la Guvern, pe post de lobbyst al băncilor și al marelui capital străin, să le apere de hainul Vîlcov și de strângătorul de biruri Teodorovici(hai, mă, glumeam, nu strânge niciun bir!), și oricum imoral, dacă nu cumva și în coliziune cu legea.
Mie îmi este clar cam ce demers adoptă în perspectiva alegerilor de anul viitor. O să facă tot ce face acum: să genereze ură împotriva PSD. Cu orice prilej, cu orice preț. La altceva nu-l duce capul! Pentru că dacă-l ducea, putea să paraziteze succesul guvernării PSD-ALDE, și asta fără nicio greață morală! El ar fi trebuit să fie primul susținător al guvernării! ”Creștere economică? Păi, eu le-am spus ce și cum, eu le-am promovat măsurile!” Președinția UE? Păi, eu i-am sprijinit, i-am lăudat colegilor mei, sciaticii!” Aia? Eu! Ailaltă? Tot eu! Așa, s-a rezumat la ”justiție”, și nimic! Pentru că, vrea, nu vrea, trage de timp, se face că plouă, până la urmă face cum cum vrea guvernarea în materie de reforme. Mai mult, împotrivirea lui devine chiar ridicolă! Nu, rolul de Gică-Contra nici nu-l prinde, nici nu-i aduce mare lucru. Să fidelizezi cu asta o mână de nebuni, care nu aduc voturi în plus, asta înseamnă să fii tembel!
De fapt problema lui de fond vine din faptul că nu este purtătorul niciunui program politic. Omul nostru este zero! Nici măcar politruc. Că și politrucul știa dracului să recite din Marx/Engels/Lenin/Stalin/ Gheorghiu-Dej/Ceaușescu. El din ce recită? Din Brătieni? Mă lași?!Încercând să fie deasupra tuturor, un fel de Zeu civilizator al barbarei Românii, Iohannis a reușit performanța să nu fie! Nu este nimic, politic vorbind. În rest, un om meschin, disprețuind pe toată lumea, complexat de limitele lui politice, un om care nu simte nimic față de ceilalți, și nu primește nimic în afară de dispreț din partea celor pe care-i umilește cu mârlănia lui.
Ce învățăm noi de aici? Păi, noi de aici învățăm că ceea ce pare a fi bun pentru servicii-care l-au inventat și propulsat în fruntea țării, ca pe păduche-nu este bun și pentru România. Până la urmă, cu toate ale ei, democrația este singura sită care cerne oamenii în politică. Să nu uităm asta, totuși.

Niciun comentariu:

Fără ură, dar cu îngrijorare, despre viitor.

  Văd că și Elveția dă târcoale NATO. Cică îi tremură anumite părți ale anatomiei de frica rușilor. Măi, să fie! Când dracu au dat năvală ru...