tag:blogger.com,1999:blog-1850419331313741806.post8888654779934085279..comments2024-02-11T11:00:55.503+02:00Comments on Conştiinţa Unui Liberal de Stânga: Cifra Fiarei pedelisteConstantin Gheorghehttp://www.blogger.com/profile/15133047399340658745noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-1850419331313741806.post-34702366244791383752011-12-17T19:19:08.797+02:002011-12-17T19:19:08.797+02:00Pai eu vreau linii ferate in Romania. Care sa fie ...Pai eu vreau linii ferate in Romania. Care sa fie facute ca lumea si sa se mearga cum trebuie pe ele. Lasind la o parte aspectul civilizator, o sa spun ca transportul pe cai ferate de orice este mult mai ieftin si mai eficient decit transportul pe sosele. Asta e un lucru stiut de vreo 150 de ani. Geniile post-decembriste de la noi, boi cu pretentii, ca au facut tot ce-au putut sa impinga CFR in groapa. <br /><br />Nu conduc (stiu, dar nu-mi place si nu-mi trebuie), si nu-mi place cum conduc altii, nu-mi place mersul cu autocarul sau microbuzul si nici ala cu avionul. Eu sint fan trenuri, am mers cu trenul in toata Europa, si asa imi place si imi convine. In Romania e ca vai de lume, dar in tarile civilizate, asa cum noi n-o sa fim niciodata, trenurile acopera bine teritoriul ca timp si spatiu, si-si permite tot omul sa circule. Noi nu, noi ca-n America, ca asta am visat pe vremea impuscatului, deci asta trebuie musai sa fie bine...<br /><br />Cit despre linia de metrou, nu vad la ce ne trebuie daca avem tren, mai ales in saracia asta, desi as spune ca un metrou de bun simt ar face bine sa acopere si Otopeniul. Daca n-ar fi fost atita prosti in tara asta, in astia 20 de ani ar fi trebuit sa cam avem de toate. Da' mdeh, in tara unde totul a fost de facut, am dat 10 ani de somaj tehnic si compensatorii, ca tot omul care vrea sa frece buhanu', s-o poata face. Si acum e totul de facut, da' iar nu se poate, ca aia care n-au avut chef sa frece buhanu' au plecat, si dintre aia care au ramas, vreo 10% vor sa munceasca. Restul de 90%, bugetul, parandaraul, sinecura si poamana, pensia si mafia tiganeasca. E totul de facut. Cine sa faca?Fluieratorulnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1850419331313741806.post-90320989079560145692011-12-16T19:48:58.941+02:002011-12-16T19:48:58.941+02:00Italia
Gara centrala a capitalei Roma e legata ...Italia <br /> Gara centrala a capitalei Roma e legata la aeroportul international prin trenuri cu plecare / sosire tot la 30 minute . Pe aeroportul international Fiumicino (36milioane calatori/an ) gara e chiar in interiorul aeroportului . Trenuri naveta nu metrou .Ștefan A.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1850419331313741806.post-3590453358998982312011-12-16T18:23:53.638+02:002011-12-16T18:23:53.638+02:00Man, la Toronto nu e nici metrou si nici tren de l...Man, la Toronto nu e nici metrou si nici tren de la aeroport in oras. Doar taxi si autobuze. Nu zic ca e bine, dar nimeni inca nu a murit de mers cu masina.<br /><br />Mi se pare o cheltuiala uriasa doar pe consultanta, mai ales cind exista linie de tren. Ca doar Bucurestiul nu va fi New York in urmatorul secol si ceva...Karakasnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1850419331313741806.post-34657182245527433752011-12-16T17:45:11.327+02:002011-12-16T17:45:11.327+02:00Chiar ca este de neinteles de ce trebuie dublata c...Chiar ca este de neinteles de ce trebuie dublata calea ferata cu o linie de metrou !<br />Am mers de la aeroportul Charles de Gaulle pina in Paris cu metroul - care, de fapt, era o cale ferata pina la intrarea in Paris !<br />Escrocii de la PD stiu foarte bine de ce: cea mai mare parte a spagilor ('comisioane') s-au vehiculat pe linga contractele de consultanta, pentru ca astea nu presupun eforturi de organizare de santier, estimare costuri, respectare termene etc.Arogantu'noreply@blogger.com