tag:blogger.com,1999:blog-1850419331313741806.post597224504597742716..comments2024-02-11T11:00:55.503+02:00Comments on Conştiinţa Unui Liberal de Stânga: Când populiştii iau locul vizionarilorConstantin Gheorghehttp://www.blogger.com/profile/15133047399340658745noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-1850419331313741806.post-6063986299435620622010-10-11T09:28:41.738+03:002010-10-11T09:28:41.738+03:00Hehe... un adevărat automobilist, biciclist şi scu...Hehe... un adevărat automobilist, biciclist şi scuterist ar mai fi adăugat şi că Pasajul Basarab era la fel de necesar pentru Bucureşti ca şi tunelul americanilor, indiferent că ar fi costat 67 milioane, 284 sau 320. <br /><br /> Sau poate ar mai fi fost necesar ÎNCĂ un pasaj care să permită accesul facil cu autoturismul şi/sau autobuzul în 16 Februarie, cartier practic izolat de restul Capitalei, nu se poate intra acolo decât pe Calea Giuleşti, într-o parte fiind triajul, în cealaltă Lacul Morii. Să zicem un pasaj de la Laminorului / defuncta autogară Chitila până la 16 Februarie. Sau de la staţia Petrom Chitila, unde e mai mult spaţiu.<br /><br /> (Pe vremea răposaţilor Ghiţă Dej şi Nicu Piticu' nu se simţea nevoia, majoritatea populaţiei de acolo lucra aproape de casă, la CFR sau la Griviţa... aşa cum în epoca în care companiile de cale ferată dădeau faliment pe capete americanii se gândeau la orice, mai puţin tunele.)<br /><br /> Oare cine scurmă într-o anumită materie moale şi maro de când s-a săpat prima lopată la podul nostru?... :D<br /><br /> ~Gigi Maybachistu' Şofer <br /><br />P.S. Soluţia "stângii" adică a baronilor imobiliari ai Arogantului şi Pilotului era abandonarea Gării de Nord şi "dezvoltarea" terenului dintre ea şi Gara Basarab, însoţită de dezvoltarea conturilor bancare ale câtorva băieţi deştepţi, care ar fi urcat câteva locuri în Top 300 :))Anonymousnoreply@blogger.com